וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת חליפין בשרפ"ק: בעלי השליטה יקבלו מניות של החברה וכ-8 מיליון שקל בתמורה לכ-19.6% מניות של לידר

אלי דניאל

5.5.2003 / 8:54

"עסקת החליפין" במחירים הגבוהים בעשרות אחוזים ממחיר השוק של החברות; עם השלמת העסקה ימכור קלנר ליאיר פודים מניות שרפ"ק בכ-2.1 מ' ש'



חברת שרפ"ק מבקשת לבצע "עסקת חליפין" עם בעלי השליטה בה במסגרתה היא תקצה להם מניות שלה בתמורה לקבלת מניות המוחזקות על ידם בחברה הבת לידר החזקות .



כך, שרפ"ק תקצה לחמישה ניצעים - יצחק שרם (יו"ר דירקטוריון החברה), יאיר פודים (דירקטור ומנכ"ל החברה), רובים צימרמן (דירקטור), קולדיס השקעות והאחים מיכאל שטראוס ורעיה בן דרור (במשותף), כ-3.07 מיליון מניות שלה, לפי מחיר של 12.2 שקל למניה - 53% מעל מחיר השוק, ובתמורה כוללת של כ-37.4 מיליון שקל.



במקביל, החברה תרכוש מהניצעים ומאביגדור קלנר, כ-6.62 מיליון מניות של לידר המהוות כ-19.6% מהון מניותיה, במחיר של 6.86 שקלים למניה - 77% מעל מחיר השוק, ובתמורה כוללת שלך כ-45.4 מיליון שקל, כך שעל פי תנאי העסקה, יקבלו לידיהם הניצעים מניות שרפ"ק בתוספת סכום במזומן בהיקף כספי של כ-8 מיליון שקל. עם השלמת "עסקת החליפין" יגדל שיעור ההחזקה של שרפ"ק במניות לידר מכ-53% לשיעור של כ-72.6%.



בתוך כך, יאיר פודים ואביגדור קלנר התקשרו בעצמם בהסכם ולפיו מיד לאחר ביצוע "עסקת החליפין", ימכור קלנר לפודים 170 אלף מניות של שרפ"ק במחיר של 12.2 שקלים למניה ובתמורה כוללת של כ-2.1 מיליון שקל.



אסיפת בעלי המניות של שרפ"ק, אשר תכונס ב-27 במאי 2003, תתבקש לאשר את ביצוע "עסקת החליפין". יצוין כי המחירים לפיהם עתידה להתבצע "עסקת החליפין" נגזרו מהונן העצמי של שרפ"ק ולידר כפי שזה היה בתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully