וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס תתקין את המערכת שלה ברשת Pressbyran השוודית

אלי דניאל

5.5.2003 / 11:20

ההיקף הכספי - מיליון דולר; העסקה משותפת לחברה הישראלית ולווינקור ניקסדורף הנורווגית שתספק את החומרה ותשתיות התקשורת

חברת ריטליקס המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, הודיעה היום כי רשת פרסבירן (Pressbyran) הנחשבת לרשת חנויות הנוחות הגדולה בשוודיה, תתקין את מערכת ה-StorePoint של החברה בכל 320 סניפיה. כמו כן, הרשת השוודית תתקין את מערכת הניהול המרכזית של ריטליקס במרכזה המצוי בעיר שטוקהולם.

לעסקה של החברה הישראלית עם פרסבירן תהיה שותפה גם חברת ווינקור ניקסדורף (Wincor Nixdorf) הנורווגית, שכן היא תהיה זו אשר תספק לפרסבירן את החומרה, כמו גם את תשתית התקשורת והתמיכה הטכנית. ריטליקס לא מסרה פרטים על היקפה הכספי של העסקה, אך היות שהיא תהיה משותפת לה ולווינקור, הרי שהתמורה הכספית מהתקנת התוכנה ממתן רשיונות ושירותים נלווים צפוי להסתכם לאורך השנים במיליון דולר.

פרסבירן מפעילה רשת של חנויות נוחות, המכונות במדינות סקנדינוויה - "קיוסקים", בתחנות רכבת, תחנות אוטובוס ובנמלי תעופה, המצויים בערים הגדולות אך גם ביישובים מרוחקים. מערכת ה-StorePoint של ריטליקס תאפשר לחברה השוודית פונקציונליות רבה וגמישה, שתסייע לה לממש יוזמות עסקיות באתרי המכירה, במקביל לכך שהנהלת מרכז הרשת תוכל לקבוע את המחירים בחנויות, כמו גם לעקוב במדויק אחר המכירות ולנתח את רווחיותה.

בארי שקד, מנכ"ל ריטליקס, התייחס לעסקה החדשה ומסר ל-TheMarker כי "ריטליקס רואה בסקנדינביה מגזר אסטרטגי בשוק האירופאי, ובכוונתנו לחזק את מעמדנו בשוק זה. הפרויקט הזה מהווה הוכחה נוספת לשותפות המוצלחת שלנו עם ווינקור ניקסדורף, שותפות שהחלה כבר ב-1989. החברה הנורווגית היא שותפה שלנו בעסקה עם טסקו וגם בארה"ב עשינו עמם פרויקטים".

בהקשר זה הוסיף שקד כי "בתחום הפעילות שלנו יש לא מעט מקרים של שיתופי פעולה בין ספקי חומרה וספקי תוכנה, ושיתופי פעולה אלה מתבצעים על בסיס טריטוריאלי או לפי לקוחות". לדברי שקד, "ההתקנות הראשונות של תוכנת ה-StorePoint כבר החלו ובתוך כשנה נסיים את כל ההתקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully