וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-15 משרדים מבקשים להתמודד במכרז על תקציב הפרסום של אל-על

איילה צורף

5.5.2003 / 14:32

עוד נודע כי במשרד הפרסום המחזיק בתקציב כיום - ראובני-פרידן IPG - שוקלים שלא לקחת חלק במכרז

כ-15 משרדים מתוך 20 משרדי הפרסום הגדולים בישראל מבקשים להתמודד על תקציב הפרסום של אל-על - כך נודע ל-TheMarker. זאת, לאחר שהחברה פנתה ל-20 המשרדים הגדולים, במסמך בקשת מידע (RFI). החברה דחתה את הישיבה שתקבע איזה 5 משרדים מה-15 ששלחו את החומרים יעלו לשלב הבא, והיא צפויה להיערך לקראת סוף חודש יוני. זאת, בניגוד להערכה המקורית לפיה תוכל החברה לקבל החלטות בדבר זהות חמשת המשרדים, כבר לקראת סוף מאי.

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, על 15 המשרדים המעוניינים לקחת חלק במכרז, נמנים כל ארבעת משרדי הפרסום הגדולים ? מק'אן קשר בראל, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ואדלר-חומסקי&ורשבסק Grey .

עוד נודע כי ראובני-פרידן IPG, המטפל בתקציב בשנים האחרונות, טרם החליטו סופית האם לגשת. זאת, למרות שביעות רצון יחסית שהביעו אנשי מערך השיווק של אל-על מטיפול המשרד בתקציב בשנים האחרונות. בשלב זה שלחה הנהלת המשרד את טופס ה-RFI המלא, אך בימים אלו היא בוחנת את סיכויו לזכות, ולאור כך תקבל החלטה. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של מנכ"ל המשרד לידיעה.

במסמך בקשת המידע שהוציאה הנהלת אל-על, לטובת טיפול בתקציב פרסום בן כ-4.5 מיליון דולר בשנה, אין התניה לפיה כל שירותי הקד"מ, האינטרנט, והמגזרים יהיו חלק מובנה מהמשרד, אלא המשרדים מתבקשים לספק מענה, בין אם כחלק בלתי נפרד ממבנה המשרד, או בין אם בשירותים קבלן משנה. אין בכוונת הנהלת החברה לפסול חברות שמספקות שירותים אלו באמצעות קבלני משנה.

בנוסף מתבקשים המשרדים המעוניינים להשתתף לציין את הנתונים הבאים: האם יהיו מוכנים לוותר על תקציב פרסום מתחרה; האם הצוות שיטפל בתקציב אל-על התנסה בטיפול מקיף בפרסום נסיעות בינלאומיות לצורכי מסחר ותיירות; משרד המתמחה בטיפול בתקציב פרסום של חברה המנהלת מועדון לקוחות; העוסק בתכנון ובביצוע תוכניות שיווק ופרסום בינלאומיים, המסוגל לבצע פרסום בשפות זרות ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully