וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפיננסים לנדינג טרי מזנקת ב-46% בוול סטריט בעקבות רכישתה; אוק שנרכשה ע"י צורן עולה ב-10%

דפנה מאור

5.5.2003 / 16:46

מניות השבבים מובילות את העליות במגזר הטכנולוגיה; סיסקו מוסיפה 1.9% לקראת פרסום דו"חותיה מחר » לרשימת קרנות הנאמנות המשקיעות במניות בחו"ל



בורסות וול סטריט רושמות עליות שערים בהמשך למגמה החיובית ביום שישי, ובעקבות תקוות המשקיעים לעוד חודש של עליות שערים. מניות השבבים מובילות את המגמה, ומדד SOX עולה ב-0.7%.



הבנק הפדרלי צפוי להשאיר את הריבית ללא שינוי בפגישתו בארה"ב. הריבית הנוכחית היא 1.25%, הנמוכה ביותר מאז 1958. הורדת הריבית האחרונה התבצעה בדצמבר 2002, אז הוריד הבנק את הריבית בחצי אחוז. ההודעה על הריבית תתפרסם ביום שלישי בשעה 21:15 לפי שעון ישראל.



מנהלי הכספים המובילים בארה"ב עברו שינוי קיצוני בגישתם להשקעות. 60% ממשתתפי סקר "ביג מאני" של מגזין בארונ'ס" מגדירים את גישת ההשקעות שלהם כ"פרית". בסקר הקודם, שנערך לפני חצי שנה, רק 43% נקטו בגישה פרית. נקודת השפל שנרשמה באוקטובר 2002 סימנה גם את נקודת המפנה בשוק - ברבעון הרביעי של 2002 נרשמה עלייה במדדי השוק.



מניות השבבים מובילות את מגזר הטכנולוגיה לעליות. אינטל עולה ב-1%; נשונל סמיקונדקטור עולה ב-1.4%. במגזר ציוד התקשורת עולה סיסקו ב-1.9%. מחר אמורה סיסקו לפרסם את תוצאותיה לרבעון האחרון.



רכישות



אוק טכנולוג'י (סימול OAKT) עולה ב-10% לאחר שנרכשה על ידי צורן הישראלית ב-358 מיליון דולר במזומן ובמניות. המחיר עולה ב-35% על שוויה בסגירה ביום שישי.



חברת התיירות המקוונת USA אינטראקטיב (סימול USAI) רוכשת את ספקית ההלוואות המקוונת לנדינג טרי (סימול TREE) תמורת 734 מיליון דולר במניות. בכך נכנסת USAI לתחום שירותי הפיננסים המקוונים. שווי העסקה גבוה ב-122% משווי השוק של לנדינג טרי נכון ליום שישי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully