וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי ויסמן: היינו מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר על עסקת הקו-אופ

ניצן כהן

5.5.2003 / 17:38

נשיא דור-אלון מסר כי החברה החליטה להשאיר את הרכב הנהלת הקו-אופ בלא שינוי



לאחר גל הביקורות שהוטח בדור-אלון על מחיר הרכישה (המופרז לטענת המבקרים) מסר דודי ויסמן, נשיא חברת דור-אלון, שבסופו של דבר הטקטיקה ניצחה בהליך הרכישה של הקו-אופ. "בהליך התמחרות יכולנו ללכת רחוק יותר - והיינו מוכנים ללכת רחוק יותר", מסר ויסמן.



לגבי הרכב הנהלת הקו-אופ, מסר ויסמן כי דור-אלון החליטה להשאיר את הרכב ההנהלה ללא שינוי, ואף הודיעה על כך למנהלים. ויסמן הוסיף שדור-אלון עדיין לא בנתה תכנית אסטרטגית לקו-אופ, וייקח מספר חודשים לגבש תוכנית כזו עבור החברה. ויסמן ציין עוד כי הוועד הממונה שניהל את הקו-אופ עד למכירת הרשת לדור אלון פעל לשמור על הקיים, כך שהחלטות אסטרטגיות נמצאות במצב המתנה.



בשלב הראשון החליטו בדור אלון להעביר את רכישת המוצרים לרשת חנויות הנוחות של החברה שממוקמות בתחנות הדלק שלה, מהשופרסל לקו-אופ. בדור אלון העריכו שמדובר ברכישות בהיקף כספי של 200 מיליון שקל בשנה.



בחודש שעבר סערו הרוחות בעולם העסקים הישראלי, לאחר שבהליך המכרז לרכישת השליטה בחברת הרבוע הכחול הגישה קבוצת המשקיעים בראשות דור-אלון הצעה שהיתה גבוהה ב-25% משווי החברה בשווקים. מקורבים לעסקת הקו-אופ מסרו שקבוצת המשקיעים, בראשות איש העסקים צדיק בינו, היתה מוכנה לשלם בהליך ההתמחרות כ-5% מעל מחיר השוק של החברה - אולם בדור-אלון טענו שבהליך התמחרות היו מגיעים לסכומים גבוהים אף יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully