וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מניות הפיננסים והטכנולוגיה הובילו לעליות; פאריס התחזקה ב-1.1%

יהודה שויצר

5.5.2003 / 22:12

ויוונדי יוניברסל עלתה ב-2.6% לאחר שנודע כי היא מתכוונת למכור את עסקי הבידור שלה; במניות הנפט בלטה מניית טוטאל פינה עם עלייה של 1.1%; בלונדון לא התקיים מסחר



שבוע המסחר באירופה נפתח בטונים חיוביים עת מניות הטכנולוגיה והפיננסים רשמו עליות נאות. בפאריס רשם מדד ה-CAC 40 עלייה של 1.1%. בפרנקפורט עולה מדד הדקס ב-0.3%. בלונדון לא מתקיים מסחר לרגל חג.



במניות הטכנולוגיה הכבדות בלטה נוקיה עם עלייה של 1.35%; מתחרתה אריקסון רשמה אף היא עלייה דומה; יצרנית השבבים אינפיניון עלתה ב-0.6%; פיליפס מוסיפה 3.4%.



סואץ (סימול LYOE.PA) הצרפתית עלתה ב-0.6%, לאחר שדווח בעיתונות סוף השבוע כי חברת ההשקעות הפרטית CVC מתכננת להציע 3.8 מיליארד דולר עבור חטיבת נורתמבריאן ווטר שלה.



ויוונדי יוניברסל התחזקה ב-2.6%. בשבוע שעבר נודע כי החברה מתכוונת למכור את עסקי הבידור שלה. "פייננשל טיימס" דיווח כי החברה בוחנת הצעה מעורכי הדין שלה למכור ולקנות בחזרה חלקים מנכסיה כדי להימנע מתשלומי מס של 2 מיליארד דולר.



מגזר הפיננסים דחף אף הוא לעליות: דויטשה בנק עולה ב-0.8%; קומרצבנק עולה ב-2.2%; בפאריס עלתה מניית סוסייטה ג'נרל ב-1% ו-ING ההולנדית רשמה עלייה של 3.5%.



במניות הנפט בלטה מניית טוטאל פינה עם עלייה של 1.1%. מניית החברה רושמת עליות טרם פרסום תוצאותיה הרבעוניות מחר. על פי התחזיות תרשום החברה רווחי שיא כמתחרותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully