וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורתו של יו"ר פלאפון בני וקנין תופחת ב-7% - ולא ב-20% כפי שדווח

הדר חורש

6.5.2003 / 7:37

שכרו החודשי אמנם יופחת בכ-18 אלף שקל לחודש לעומת השכר של קודמו, ואולם כפיצוי יקבל וקנין בונוס של 2 משכורות חודשיות, כך ששכרו הממוצע יסתכם ב-81 אלף שקל בחודש



משכורתו של יו"ר פלאפון, בני וקנין, תופחת ב-7% בלבד, למרות הודעת פלאפון כי שכר היו"ר החדש יופחת ב-20% לעומת שכרו של היו"ר הקודם, אמנון נויבך. בנוסף, לווקנין יהיה נהג צמוד בעלות של כ-22 אלף שקל בחודש.



שכרו החודשי של וקנין אמנם יופחת בכ-18 אלף שקל לחודש לעומת השכר של קודמו, ויהיה 70 אלף שקל ברוטו לחודש, ואולם כפיצוי על ההפחתה יקבל וקנין בונוס של שתי משכורות חודשיות, כך ששכרו הממוצע יסתכם ב-81 אלף שקל בחודש; בתוספת הנהג תסתכם עלות שכרו של היו"ר החדש ביותר מ-100 אלף שקל בחודש. מתן הבונוס השנתי יהיה תלוי בביצועי החברה, כלומר, עמידתה של פלאפון בתוכניתה העסקית.



בזק מחזיקה במחצית ממניות פלאפון, ובמחצית השנייה מחזיקה שמרוק. בישיבת דירקטוריון בזק שהתקיימה אתמול מחו דירקטורים על הבונוס של יו"ר פלאפון. חבר הדירקטוריון עידו דיסנצ'יק אמר כי בעבר לא הוקצב ליו"ר דירקטוריון פלאפון בונוס, שכן היו"ר מופקד על קביעת הבונוסים למנהלים והתנאים לקבלתם. לדבריו, הקצבת בונוס ליו"ר גורמת לו להיות בניגוד אינטרסים, בשעה שהוא קובע את הכללים לחלוקת הבונוסים למנהלים, והופכת את היו"ר לתלוי בביצועי המנכ"ל.



וקנין, חבר מפלגת הליכוד, מונה לתפקיד לפני חודש, בעקבות לחץ של לשכת ראש הממשלה. בשמונה השנים הקודמות למינוי שימש וקנין ראש העיר אשקלון; הוא זכה במינוי לאחר שסייע לעמרי שרון, בנו של ראש הממשלה, להיבחר לכנסת. וקנין הוא בעל השכלה משפטית וכלכלית, ואולם אין לו ניסיון בניהול חברת תקשורת או בניהול חברה פרטית גדולה כלשהי. משרת יו"ר פלאפון מבוקשת מאוד בקרב עסקני המפלגות, מכיוון שהשכר בצדה הוא הגבוה ביותר בישראל למשרה שאליה ניתן להגיע באמצעות מינוי פוליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully