וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קרן ההשתלמות לאקדמאים פועל להחלפת מנכ"ל הקרן

חיים ביאור

6.5.2003 / 9:52

נחמן גת אמר אתמול כי הוא פועל להחלפת המנכ"ל הנוכחי בעקבות ישיבת הדירקטוריון מ-27 באפריל שהסמיכה אותו לכך, עקב "אי התאמתו של גולן לתפקיד"



יו"ר קרן ההשתלמות של האקדמאים במדעי החברה והרוח, נחמן גת, פנה אתמול לממונה על שוק ההון במשרד האוצר, אייל בן שלוש, בשאלה אם אגף שוק ההון מוסמך להחליף את מנכ"ל הקרן, אבי גולן; במקביל פנה גת ליו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, בדרישה להיפגש עמו בדחיפות כדי להעלות בפניו את "הצורך במינוי מנכ"ל לקרן ההשתלמות, שיחליף את המנכ"ל הנוכחי אבי גולן".



גת אמר אתמול כי הוא פועל להחלפת המנכ"ל הנוכחי בעקבות ישיבת הדירקטוריון מ-27 באפריל שהסמיכה אותו לכך, עקב "אי התאמתו של גולן לתפקיד". גת הוסיף כי ההחלטה על פיטורי גולן התקבלה לפי סעיף 42/4 לחוק החברות הממשלתיות, המאפשרת לדירקטוריון להעבירו מתפקידו בתוך שנה מיום מינויו לתפקיד, בנובמבר 2002.



בתגובה אמר גולן, כי פנייתו של גת לאגף שוק ההון ולפרץ חסרת תוקף, מכיוון שישיבת הדירקטוריון היתה בלתי חוקית. זאת מאחר שהתקיימה בלא תיאום עמו ועם ארבעת הנציגים הנוספים של הסתדרות האקדמאים בדירקטוריון, שלפיכך נעדרו מהישיבה.



הסתדרות האקדמאים הודיעה אתמול לגת, באמצעות עו"ד ישראל שלו: "אנו רואים בחומרה את פנייתך לממונה על שוק ההון וליו"ר ההסתדרות, ואין בכוונתנו להשלים עם המשך התנהלותך הבלתי אחראית והבלתי מרוסנת; במיוחד משום שמעשיך הם הפרה של צו בית המשפט המחוזי בתל אביב שניתן ב-1 במאי האחרון, לפיו אין לבצע כל פעילות בקרן, אלא לצורכי הניהול השוטף. מינוי מנכ"ל אינו בגדר ניהול שוטף". הסתדרות האקדמאים דורשת מגת לחזור בו מפניותיו לבן שלוש ולפרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully