וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס הפקידה את תקציב הסויה בידי שלמור-אבנון-עמיחי; תנובה הולכת שוב עם מק'אן קשר בראל

איילה צורף

6.5.2003 / 9:59

כך נודע ל-TheMarker; ההכנות לכניסה לתחום הסויה בעיצומן אצל שתי החברות; במשרדי הפרסום התחילו כעת לעבוד על האסטרטגיות



שטראוס הפקידה את תקציב הסויה בידי שלמור-אבנון-עמיחי - כך נודע ל-TheMarker; עוד נודע כי תנובה הולכת שוב עם מק'אן קשר בראל. בשתי החברות - תנובה ושטראוס, אישרו את הידיעה.



גם בקרב הזה, כמו בקרבות קודמים בין החברות - קוטג' ויוגורט, לדוגמה - יהיו שתיים מהדמויות הבולטות מיכל המאירי, סמנכ"ל השיווק של מחלבות תנובה, ופרדי אבוקרט, סמנכ"ל השיווק של מחלבות שטראוס.



בתנובה הוחלט להפקיד את תקציב הפרסום של מוצרי הסויה בידי מקאן קשר בראל, המשרד שהוביל את רוב קרבות הפרסום והשיווק של החברה בשנתיים האחרונות, החל מהחדרת יוגורט יופלה, שהסתער על שוק שבו שלטה שטראוס עם דנונה גרנד פרי, וכלה במאמצי הבלימה בשוק הקוטג', שאליו חדרה שטראוס לקראת סוף 2002. מקאן קשר בראל הופקד גם על גיבוש אסטרטגיית ההחדרה של המותג המתחרה של תנובה למילקי של שטראוס.



בתנובה בחרו במקאן קשר בראל להחדרת יופלה ולהחדרה העתידית של מקביל-מילקי על פני משרד הפרסום האחר של החברה, גיתם BBDO. בעבר היה מעמדו של גיתם שווה לזה של קשר בראל במערך הפרסום של מחלבות תנובה, אך כעת נראה כי הוא שני בחשיבותו.



בשטראוס הפקידו את תקציב הפרסום של פעילות הסויה בידי שלמור אבנון עמיחי Y&R, שמטפל במותגים כמו דנונה ואקטימל. ההשקה האסטרטגית האחרונה של החברה, קוטג', הופקדה בידי ראובני פרידן IPG. מחלבות שטראוס מחלקת את תקציב הפרסום שווה בשווה בין ראובני פרידן לשלמור אבנון עמיחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully