תחרות האתלטיקה הבינלאומית "גרנד סלאם" תחזור השבוע לירושלים זו השנה השלישית ברציפות. האירוע, שמופק על ידי איגוד האתלטיקה בישראל בשיתוף עיריית ירושלים, יתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-25 ביוני 2026, באצטדיון גבעת רם בעיר, בין השעות 16:00 ל-21:00.
בתחרות צפויים לקחת חלק מאות אתלטים מישראל ומכ-25 מדינות ברחבי העולם. לצד המקצים התחרותיים, יוקם באצטדיון מתחם פעילות ייעודי למשפחות ("פאן זון"), לצד מופעים לילדים ודוכנים שונים.
המתחם המשפחתי יותאם לילדים בגילאי 4 עד 14 ויכלול ארבע תחנות פעילות אינטראקטיביות המבוססות על עולם האתלטיקה. התחנה הראשונה תהיה מסלול מירוץ מכשולים הכולל קפיצה, זחילה ומשימות שונות. התחנה השנייה תוקדש לקפיצה למרחק, שבה יוכלו המשתתפים לבחון את מרחקי הקפיצה שלהם.
התחנה השלישית במתחם תתמקד בקליעה למטרה, שבה יידרשו המשתתפים לנסות ולפגוע במטרות צבעוניות לצבירת נקודות. התחנה הרביעית תדמה עמדת זינוק של אתלטים מקצועיים, ותאפשר לילדים ולהורים להתנסות בחוויית העמידה על קו הזינוק לפני ריצה.
מחירי הכרטיסים לתחרות ינועו בין 30 ל-65 שקלים. מכירת הכרטיסים ופרטים נוספים אודות האירוע זמינים באתר הרשמי של התחרות שכתובתו www.jgsm.org.il.
החל מ-30 שקלים לכרטיס: תחרות הגרנד סלאם באתלטיקה חוזרת לירושלים
עודכן לאחרונה: 21.6.2026 / 12:44
