וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים אמריקאים במגעים להקמת קרן הון גדולה להשקעות בישראל

ניצן כהן

8.5.2003 / 15:09

מדובר במשקיעים אמריקאים פרטיים הנמצאים בשלבים אחרונים של גיוס מיליוני דולרים להשקעות בישראל; זרים אחרים מנהלים מו"מ לרכישת חברה תעשייתית ישראלית ב-30 מיליון דולר

התעוררות נרשמה בשבועות האחרונים בקרב המשקיעים הזרים בכל הקשור להשקעות בישראל. ל-TheMarker נודע, כי מספר משקיעים אמריקאים פרטיים נמצאים בשלבים מתקדמים של גיוס של מאות מיליוני דולרים להקמת קרן השקעות בישראל. מאחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים שמלווים את ההתארגנות נמסר, כי מדובר בהתארגנות מהותית של משקיעים אמריקאים גדולים שמעוניינים להשקיע בפעילויות ריאליות בישראל.

עוד נודע שמשקיעים נוספים, חלקם זרים, פנו לאחרונה למשרד רואי חשבון גדול אחר, במטרה להוביל מהלך של רכישת חברה תעשייתית ישראלית, בהיקף של כ-30 מיליון דולר. גורמים המקורבים למגעים מסרו כי המו"מ נמצא בשלבים מתקדמים, לאחר שאחד מהמשקיעים הזרים הודיע בימים האחרונים על כוונתו להתקדם במהירות.

החברה הנרכשת היא חברה תעשייתית הנחשבת למובילה בתחומה, המחזיקה בזכיונות לייצור מספר מותגים בינלאומיים. החברה מעסיקה בישראל כ-100 עובדים, ול-TheMarker נודע שהמשקיעים הזרים אינם מעוניינים להרחיב את פעילות החברה בישראל אלא לשמרה.

על פי הידוע מתקיימים מגעים נוספים של משקיעים זרים לרכישות והשקעות בחברות ישראליות. חלק ניכר מפעילות האיתור והמו"מ מתנהל לאחרונה באמצעות משרדי רואי חשבון שמייצגים בישראל פירמות בינלאומיות.

במשרדי רואי החשבון הגדולים מציינים שאכן ניכרת מגמה של משקיעים זרים גדולים שפונים אליהם באמצעות פירמות רואי החשבון הבינלאומיות, כדי שיבחנו עבורם הזדמנויות השקעה בישראל. ממשרד סומך חייקין נמסר, שניכרת התעוררות גם בקרב משקיעים ישראלים שמעוניינים לגייס את המשרדים לאיתור השקעות ריאליות בחו"ל. המגמה היא להשקיע בסקטורים משלימים לפעילות של המשקיעים בישראל - בניגוד למגמה שהיתה אופיינית בשנים האחרונות, של השקעה בנדל"ן בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully