וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך: בנק אגוד מצטרף במקום בנק דיסקונט

אלי דניאל

8.5.2003 / 15:03

תקנון הבורסה מקנה ייצוג בדירקטוריון ל-5 הבנקים בעלי נפח הפעילות הגדול ביותר במסחר; נציגת הבנק בדירקטוריון תהיה המשנה למנכ"ל הבנק מירי בן יהושע



חילופי גברי נערכים בימים אלה בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל אביב בשעה שבנק אגוד נכנס בנעליו של בנק דיסקונט . תקנון הבורסה מקנה ייצוג בדירקטוריון לחמשת הבנקים בעלי נפח הפעילות הגדול ביותר במסחר בבורסה, ולאור היקפי פעילותו זכאי היה אגוד לנציג בדירקטוריון זה. נציגת הבנק בדירקטוריון הבורסה תהיה המשנה למנכ"ל הבנק - מירי בן יהושע, המכהנת ראש אגף שוק ההון והבנקאות הקמעונאית.



בנימין אושמן, מנכ"ל בנק אגוד, התייחס להכללת נציג הבנק בדירקטוריון הבורסה ומסר כי "צירופו של הבנק לדירקטוריון הבורסה הוא ביטוי למעמדו הבולט בשוק ההון". לדבריו, "תחום שוק ההון הוא אחד מתחומי ההתמחות החשובים בבנק. אנו משקיעים זה תקופה ארוכה משאבים רבים בתחום שוק ההון, ולהשקעה הזו יש ביטוי בנפח הפעילות שלנו, כפי שניתן לראות בנתוני הבורסה". אושמן הוסיף כי "בנק אגוד הגיע בשנים 2001-2002 למקום החמישי במערכת הבנקאית במסחר בניירות ערך, עם נתח שוק של 7.1%, ובחודש פברואר האחרון עלה הבנק למקום השלישי בתחום זה".



לבנק אגוד יש נתח פעילות משמעותי בתחום המעו"ף. במהלך שנת 2002 הגיע הבנק למקום השני בתחום זה, עם נתח שוק של 10.6% מכלל הפעילות, ובחודשים הראשונים של 2003 הוא עלה למקום הראשון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully