וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.אס איירווייס רשמה רווח נקי של 1.63 מיליארד דולר ברבעון הראשון

סוכנויות הידיעות

8.5.2003 / 15:18

חברת התעופה שהשלימה בסוף מארס ארגון מחדש תחת הגנת בית המשפט מפני נושים, דיווחה על ירידה של 12% בהכנסות



יו.אס איירווייס, חברת התעופה השביעית בגודלה בארה"ב, דיווחה על רווח נקי של 1.63 מיליארד דולר ברבעון הראשון, בעיקר הודות להתאמות חשבונאיות הנובעות מיציאתה מהליכי פשיטת רגל. ברבעון המקביל בשנה הקודמת רשמה החברה הפסד של 269 מיליון דולר.



לפני התאמות חשבונאיות הנובעות מארגון מחדש של החברה תחת הגנת בית המשפט, דיווחה יו.אס איירווייס על הפסד תפעולי לפני מס של 282 מיליון דולר, לעומת הפסד של 435 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



בסוף מארס השלימה החברה ארגון מחדש תחת הגנת בית המשפט מפני נושים, והפכה לחברה בשליטת קרן הפנסיה של מדינת אלבמה, שמימנה את פעילותה בעת ההתארגנות מחדש.



הכנסות יו.אס איירווייס בתקופה המדווחת הסתכמו ב-1.5 מיליארד דולר, לעומת 1.7 מיליארד דולר ברבעון המקביל. מספר הנוסעים בקווים העיקריים החברה ברבעון עמד על 9.4 מיליון, ירידה של 20.3% לעומת התקופה המקבילה.



מנכ"ל החברה, דיויד סיגל, אמר בעת פרסום התוצאות הכספיות כי תוצאות המלחמה בעיראק - גידול בעלויות הדלק, תנאים כלכלים קשים וירידה בביקוש לשירותי תעופה אזרחיים - העיבו על השלמתו המוצלחת של הארגון מחדש של החברה. עוד העריך כי התאוששות הביקוש לשירותי ענף תעופה תיארך זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully