וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת המגמה החיובית בשוק קרנות הנאמנות: למעלה מ-100 מיליון שקל הוזרמו מהבוקר

ניצן כהן

8.5.2003 / 14:59

כ-20 מיליון שקל הוזרמו לקרנות המתמחות בשוק המניות; בשוק מציינים שמעבר הכספים מהאפיק המט"חי למנייתי, נמשך, אולם הוא עדיין תלוי במגמות של השווקים » מה קורה בענף הקרנות - לחצו כאן להשוואת ביצועי הקרנות



המגמה החיובית בשוק קרנות הנאמנות נמשכת. מאז שעות הבוקר הוזרמו למערכת למעלה מ-100 מיליון שקל כש-20 מיליון שקל הוזרמו לקרנות המתמחות בשוק המניות.



מנהלי הקרנות הגדולות מציינים שהמגמה לפיה הציבור חוזר לגלות עניין באפיק המנייתי, נמשכת. בכירים במערכת קרנות הנאמנות מציינים שהביקושים לקרנות השקליות עדיין גבוהים, אולם ניכרת מגמה של מעבר מקרנות שקליות לטווח קצר לקרנות שקליות לטווח הבינוני-ארוך. מגמה נוספת שנמשכת מתחילת השבוע היא המעבר של הציבור מהקרנות המט"חיות לקרנות המנייתיות.



בשוק מציינים, כי בתחילת השבוע נפדו סכומים גדולים מהמק"מים, בעוד שבנק ישראל לא הנפיק מולם מק"מים חדשים, ולכן סכומי כסף גדולים "גולגלו" לשוק באמצעות קרנות הנאמנות.



שי זבולון, סמנכ"ל אילנות דיסקונט, מעריך שהעדפות ההשקעה של הציבור הרחב ייקבעו לפי המגמות בשוק. "אם נמשיך לראות את הבורסה עולה, נראה גם התעניינות גדולה יותר של הציבור באפיק זה", הוסיף זבולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully