וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"מ למיזוג בין משרד ברץ בר-נתן ומשרד גזית רוטנברג

אמיר הלמר

8.5.2003 / 15:54

אם ייצא אל הפועל, ייצור המיזוג משרד בן 50 עורכי דין; עד לאחרונה קיים גזית מו"מ למיזוג עם משרד זליגמן ושות', שבראשו עומד עו"ד אלי זוהר, אולם לאחרונה הופסק המו"מ



עו"ד בני ברץ, השותף המנהל במשרד ברץ בר נתן, ועו"ד בני רוטנברג, שותף בכיר במשרד גזית רוטנברג שבראשו עומד עו"ד רון גזית, אישרו היום כי שני המשרדים מצויים במו"מ למיזוג. השניים ציינו כי מדובר במו"מ ראשוני.



עד לאחרונה קיים משרדו של גזית מו"מ למיזוג עם משרד זליגמן ושות', שבראשו עומד עו"ד אלי זוהר, אולם לאחרונה הופסק המו"מ. לטענת רוטנברג, הסיבה להפסקת המו"מ עם זליגמן נעוצה בהצעה שקיבל זוהר לשמש כיועמ"ש. לטענתו, עזיבתו של זוהר תשנה את פני המשרד, ולכן הוחלט להפסיק את המו"מ.



משרד ברץ, היושב במגדלי עזריאלי, מונה 24 עורכי דין בהם 7 שותפים. את המשרד מוביל עו"ד בני ברץ יחד עם אשתו יעל ברץ האחראית על המחלקה הבינלאומית במשרד ועו"ד צביקה בר נתן המוביל את מחלקת הליטיגציה. לטענת ברץ, צפויים להצטרף אליו עוד 4 עורכי דין בזמן הקרוב. המשרד למעשה נולד ממיזוג בין משרד ברץ לבין משרד גילת בר נתן בשנת 1999. לאחר המיזוג עזב עו"ד תמיר גילת את המשרד.



משרד גזית, שמקום מושבו בשדרות רוטשילד, מונה 24 עורכי דין מתוכם 5 שותפים, כאשר השותף המוביל הוא רון גזית. המשרד מתמחה בתחום התקשורת והמחשבים ובין הלקוחות הגדולים שלו ניתן למצוא את מיקרוסופט, פרטנר, שידורי קשת וכן את קוקה קולה.



למרות הטענות כי מדובר במו"מ ראשוני בלבד, הרי לעורכי הדין במשרדים נודע על קיומו לפני למעלה משלושה שבועות. המיזוג, אם ייצא אל הפועל, ייצור משרד של כ-50 עורכי דין. עו"ד רוטנברג אמר היום כי מבחינה אסטרטגית הם רואים כי במהלך של מיזוג הוא פעולה נכונה, לאור הכיוון אליו הולך השוק - מספר מצומצם של משרדים גדולים הנותנים שירותים כוללים ללקוחות ולידם משרדי נישה קטנים.



עו"ד בני ברץ אמר היום כי במהלך השנתיים האחרונות בחן המשרד מספר אפשרויות למיזוג עם משרדים בענף, בין השאר עם משרדים גדולים, אך משיקולים שונים לא התקדם בכך. "המו"מ עם משרד גזית מתקדם יותר מאשר אלו שנעשו עם משרדים אחרים בשנתיים האחרונות". ברץ ציין כי הוא אופטימי לגבי הסיכוי שהמיזוג אכן ייצא אל הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully