וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: פתיחה שלילית בעקבות מניות הטכנולוגיה על אף תחזית חיובית שפירסם אלן גרינספן

רונן סרברניק

8.5.2003 / 17:20

קומקאסט - חברת הכבלים הגדולה בארה"ב - יורדת ב-2.5% לאחר שהפסדיה עלו על הצפוי; EDS, ספקית שירותי המחשוב, עולה ב-2%



ירידות שערים נרשמות בבורסות וול סטריט בהובלת מניות הטכנולוגיה. הנאסד"ק נסוג ב-1.2% ושב אל מתחת לרף 1,500 נקודות. מדד מניות השבבים יורד בקרוב ל-2% בהובלת אינטל ואפלייד מטריאלס. ירידות השערים נרשמות על אף תחזית חיובית שפירסם נגיד הבנק הפדרלי אלך גרינספאן.



ההאטה הנוכחית בכלכלת ארה"ב פחות חמורה מקודמותיה, הודות ליציבות המערכת הפיננסית-בנקאית ולזמינות האשראי, אמר היום יו"ר הבנק הפדרלי, אלן גרינספאן. מזה זמן הצמיחה אמנם נמוכה מהממוצע, אולם נראה כי ההאטה הנוכחית פחות חמורה מקודמותיה וכי היא לא גרמה לשחיקה בהון של מרבית גורמי התיווך הפיננסים, אמר גרינספאן בשיחה לוויינית במסגרת ועידה של הבנק הפדרלי של שיקגו שעסקה במגזר הבנקאי.



חברת קומקאסט (סימול CMCSK), חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, יורדת ב-2.5% לאחר שדיווחה על הפסד נקי גדול מהצפוי של 297 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, לעומת הפסד של 89 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, והפסד של 51 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2002. הכנסות החברה, כולל תוצאות חטיבת AT&T ברודבנד, צמחו ברבעון הראשון ב-9.7% לעומת התקופה המקבילה ל-5.52 מיליארד דולר, לעומת תחזית האנליסטים להכנסות של 5.51 מיליארד דולר.



EDS, ספקית שירותי המחשוב, עולה ב-2% למרות שדיווחה על הפסד נקי של 126 מיליון דולר ברבעון הראשון. הכנסות החברה עלו בשיעור קל ל-5.37 מיליארד דולר, מהכנסות של 5.3 מיליארד דולר ברבעון המקביל.



במגזר השבבים נרשמת מגמה שלילית בהובלת AMD אשר מאבדת 2.4%; אינטל יורדת ב-1.1%; וטקסס אינסטרמנטס יורדת ב-2.3%. אפלייד (סימול AMAT) מאבדת 1.6%.



מניית וול מארט (סימול WMT) רשת הקמעונות הגדולה בעולם, יורדת ב-0.2% לאחר שאתמול לאחר הסגירה דיווחה החברה על רווח של 40-42 סנט למניה ברבעון הנוכחי, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 41 סנט למניה.



מניית חברת הלבוש גאפ (סימול GAP) עולה בכ-8% לאחר שאתמול דיווחה החברה על עלייה של 20% במכירותיה בחנויות הפתוחות יותר משנה בחודש אפריל. כמו כן, אמרה החברה למשקיעים כי היא צופה רווח של 19-20 סנט למניה ברבעון הנוכחי, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 11 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully