וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיוניטי: יציבות בהכנסות ברמה של 4.2 מ' ד' ורווח נקי של 155 אלף דולר ברבעון הראשון

שירלי יום-טוב

5.8.2003 / 17:19

הקופה נותרה ללא שינוי - 2.8 מ' ד'; ההכנסות ירדו בכ-7% מהרבעון הקודם בו היה הרווח הנקי 143 אלף דולר; ההוצאות התפעוליות זהות - 2.6 מ' ד'



חברת אטיוניטי המתמחה בפתרונות תוכנה עבור אינטגרציה בין מערכות מידע שונות, שומרת על יציבות בשורה העליונה ביחס לרבעון המקביל, אך רושמת ירידה ברווח הנקי. הכנסות החברה הסתכמו ב-4.2 מיליון דולר, זהות לאלו של הרבעון המקביל, אך מייצגות ירידה של כ-7% מהכנסות הרבעון הרביעי של 2002 שעמדו על 4.5 מיליון דולר.



הכנסות מרישוי תוכנות עמדו על 1.2 מיליון דולר, לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון מקביל. אלו מתחזוקה הסתכמו ב-1.7 מיליון דולר לעומת 1.4 מיליון דולר בתקופה מקבילה. שאר ההכנסות, בגובה 1.1 מיליון דולר התקבלו משירותים, וזאת לעומת מיליון דולר ברבעון מקביל.



הרווח הגולמי עמד על 2.7 מיליון דולר, זהה אף הוא לנתוני הרבעון המקביל. הרווח הנקי היה בגובה של 155 אלף דולר או סנט אחד למניה, לעומת רווח נקי של 405 אלף דולר או 3 סנט למניה ברבעון המקביל ורווח נקי של 143 אלף דולר או סנט למניה ברבעון הקודם.



אריה גונן, יו"ר אטיוניטי, המחפשת עדיין אחר מנכ"ל, ציין בהודעה כי "החברה הצליחה לרשום הישג בדמות המשך הרווחיות ותזרים מזומנים חיובי תוך פעילות בסביבה עסקית מאתגרת". גונן ציין כי מספר הזדמנויות עסקיות גדולות, בייחוד באירופה, נדחו לרבעונים הבאים.



הוצאותיה התפעוליות של החברה הסתכמו ב-2.6 מיליון דולר, זהות לאלו של הרבעון הקודם וגבוהות בכ-300 אלף דולר מהרבעון המקביל. הרווח התפעולי עמד על 136 אלף דולר והחברה רשמה הכנסות מימון בגובה של 49 אלף דולר.



קופת החברה הכילה בסיום הרבעון הראשון 2.8 מיליון דולר, מהם 2.6 מיליון דולר במזומן ושווי מזומן והשאר בפקדונות ובניירות ערך סחירים, זאת ללא שינוי מסיום הרבעון הקודם. סך ההתחיבויות השוטפות של החברה עמד על 7.1 מיליון דולר בסיום הרבעון, לעומת 6.7 מיליון דולר בסיום 2002.



מניית אטיוניטי מגיבה בשעה זו לדו"חות בירידה של 7% למחיר של 1.3 דולרים, המשקף לחברה שווי שוק של כ-15 מיליון דולר. מאז תחילת השנה עלתה המניה בכ-60% וכעת, כל עוד מחירה עולה על דולר אחד, לא נשקפת לחברה סכנת מחיקה מהרשימה הראשית של הנאסד"ק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully