וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים לאחר הקמתה: חברת הביוטכנולוגיה NTT חותמת על חוזה עם Osmotics ב-40-42 מ' ד'

עודד חרמוני

8.5.2003 / 22:17

החוזה - ל-5-7 שנים; החוזה כולל את ייצורו ושיווקו של תכשיר להמסת צלוליטיס לשימושה של Osmotics; החברה צופה כי ההכנסות הראשונות מההסכם יחלו בתוך ארבעה חודשים



חברת הביוטכנולוגיה NTT) Novel Therapeutic Technologies), שהוקמה רק לפני שלושה חודשים בקיסריה תשלים בימים הקרובים חתימה על חוזה לייצור ושיווק מוצרים בלתי פולשניים עם חברת הקוסמטיקה הטיפולית האמריקאית Osmotics. שתי החברות כבר הסכימו על מרבית סעיפי החוזה הכולל את ייצורו ושיווקו של תכשיר להמסת צלוליטיס לשימושה של Osmotics, שיזמה את הפנייה אל NTT.



הכנסותיה של NTT ממכירת המוצרים ל-Osmotics ינוע על פי החוזה בין 15-17 מיליון דולר בשלוש השנים הראשונות ויגיע, על פי צפי המכירות של Osmotics ל-40-42 מיליון דולר בפרק הזמן של 5-7 שנים - תום תקופת ההסכם. ל-NTT שמורה הזכות לסיים את החוזה במידה ש-Osmotics לא תעמוד ביעדי המכירה שנקבעו. ייצור התכשיר ייעשה בישראל, על ידי קבלני משנה של NTT.



אוסמוטיקס היא חברה פרטית הנחשבת לבינונית בגודלה בשוק התכשירים הקוסמטיים-הטיפוליים לעור. החברה נוסדה ב-1993 על ידי סטיבן ופראנסין פורטר ופועלת בקולורדו. לפני כשנה חתמה החברה על הסכם לפיתוח ושיווק של תכשיר לטיפול בהתקרחות, שפותח בטכניון בחיפה.



ל-NTT שורה של פטנטים בתחום העברת חומרים פעילים באופן בלתי פולשני דרך העור. הטכנולוגיה של NTT מבוססת על שימוש במולקולות בשם אתוזומים (Ethosomes), הנושאות חומרים שונים אל תוך שכבת העור הפנימית. באמצעות הפיתוח של החברה, המבוסס על המחקר של פרופ' אלקה טויטו מהאונינברסיטה העברית, ניתן להעביר את החומרים הפעילים באמצעות קרם או ג'ל ולקבוע את עומק החדרת הוחמר ומינונו. הטיפול הקוסמטי הפעיל הוא רק חלק שולי בפעילות החברה המתכוונת להתמקד בפעילות הרפואית של החדרת חומרים פעילים הניתנים כזריקה או באמצעות הפה, דרך העור.



חברות התרופות הגדולות נמצאות מזה כמה שנים במירוץ אחר פתרונות בלתי פולשניים להעברת תרופות. בין הטיפולים שמתכוונת להעביר NTT באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה - תרופות לטיפול בזיהומים תת-עוריים, בפריקנסון ובאימפוטנציה.



יו"ר החברה, יצחק טורקלטאוב, אמר אתמול כי החברה החלה במו"מ עם כמה קונצרנים גדולים בתחום התרופות להסכמי רישוי ותמלוגים המבוססים על הפטנטים שרשמה. NTT צופה כי ההכנסות הראשונות מההסכם עם Osmotics יחלו בתוך ארבעה חודשים, עם סיום הפיתוח ותחילת השיווק. במקביל מתכוונת החברה להתחיל בגיוס הון בהיקף של שני מיליון דולר להשלמת תהליך הפיתוח העסקי והמדעי של המוצרים שלה. בעלי המניות ב-NTT כוללים את חברת יישום של האוניברסיטה העברית, פרופ' אלקה טויטו והעובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully