מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות הודיע כי בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי יוזלו מחירי הדלק, בעקבות ירידת המתיחות במפרץ. הירידה הייתה יכול להיות גדולה יותר, אלמלא התחזקות הדולר בימים האחרונים.
ליטר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי יעלה 7.48 שקלים לליטר, לפני הנחות בתחנות. מדובר בהוזלה של 32 אגורות מהמחיר כעת, ו-59 אגורות ממחיר השיא באפריל. עם זאת המחיר עדיין רחוק משהיה לפני תחילת המערכה הנוכחית עם איראן: לפני פרוץ מבצע "שאגת הארי" היה המחיר 7.02 שקל לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 25 אגורות לליטר.
באילת יעמוד המחיר על 6.34 שקלים לליטר, ירידה של 27 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות.
בת שבע אבוחצירה, מנהלת מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות: "זוהי הירידה החודשית המשמעותית ביותר בשלושת החודשים האחרונים. עיקר הירידה החודש נובעת מהיחלשות מחירי הבנזין בשווקים הבינלאומיים, על רקע ירידה בפרמיית הסיכון בשווקי האנרגיה והתפוגגות חלק מהחששות מפני שיבושים באספקת הנפט העולמית. כתוצאה מכך, ירד מחיר הבנזין הבינלאומי בכ־16%. מנגד, התחזקות הדולר בכ־6% מול השקל פעלה בכיוון ההפוך ומיתנה מעט את היקף ההוזלה לצרכן. משרד האנרגיה והתשתיות שב ומזכיר לציבור להשוות מחירים בין תחנות הדלק, ולבחור בתחנה המשתלמת ביותר".
