וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד מניות השבבים מזנק ב-3.7% בתגובה לדברי נשיא אינטל כי צפויה התאוששות של שוק המוליכים למחצה עוד השנה

יהודה שויצר

9.5.2003 / 23:25

אינטל מוסיפה 3%; נבידיה מזנקת ב-25% עם פרסום תוצאות טובות מהצפוי; מניית גייטווי עולה ב-7.4%; קוקה קולה עולה ב-2.7% לאחר שבר סטרנס העלה את דירוגה



עליות השערים בוול סטריט מתחזקות כשאת המגמה החיובית מובילות מניות השבבים, בתגובה לדברי נשיא אינטל ולתחזית החיובית של נבידיה לרבעון השני. מדד המוליכים למחצה עולה ב-3.7%; הדאו ג'ונס עולה ב-1.25% והנאסד"ק עולה ב-1.7%.

נשיא ענקית השבבים אינטל (סימול INTC) פול אוטליני צופה גידול בביקוש למוליכים למחצה בשוק הסיני והתאוששות של שוק המוליכים למחצה העולמי עוד השנה, כך דיווח היום העיתון הגרמני Handelsblatt. המניה עולה ב-3%.



אתמול לאחר הסגירה פירסמה יצרנית השבבים נבידיה (סימול NVDA) את תוצאות הרבעון הראשון ואת תחזיותיה לרבעון השני. החברה דיווחה על ירידה במכירות הרבעון הראשון לרמה של 405 מיליון דולר, ירידה של 31% לעומת 582.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. לעומת זאת, דיווחה החברה כי היא צופה גידול של 12%-18% בהכנסותיה ברבעון השני. המניה נוסקת ב-257%.



טקסס אינסטרומנטס (סימול TXN) עולה ב-6.3% אפלייד (סימול AMAT) עולה ב-3.2%.



מניית גייטווי (סימול GTW) עולה ב-7.4% לאחר שהחברה מסרה כי תוכניות הקיצוץ בעלויות מתקדמת בהתאם לתוכניותיה וכי היא צופה לרשום הכנסות של 798 מיליון דולר והפסד של 27 סנט למניה ברבעון השני.



מניית HP (סימול HPQ) עולה ב-1.3% לאחר שבנק ההשקעות SG Cowen אמר שמניות HP מתומחרות מתחת לשוויין האמיתי וכי הבנק מחזיק בהמלצת "קנייה חזקה" למניה.



מניית ג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול JNJ) יורדת בשיעור מזערי של 0.1% לאחר שבנק ההשקעות פייפר ג'פרי הוריד את דירוג החברה ל"תשואת שוק".



מניית קוקה קולה עולה ב-2.7% לאחר שאנליסט בר סטרנס, קרלוס לבויי, העלה את דירוג החברה (סימול KO) ל"מעל תשואת שוק". לבויי אמר שפרט לתנאים הנוכחיים, לטווח הרחוק משתפרת תחזיתו לחברה. כמו כן, ציין לבויי את שיפור היחסים בין חברת המשקאות ליצרניות הבקבוקים.



עוד מחברות המדד הדאו ג'ונס, פרוקטר אנד גמבל (סימול PG) עולה ב-0.52% לאחר שמסרה אתמול כי היא "חשה בנוח" עם תחזיתה מחודש אפריל לצמיחה של 10%-12% ברבעון הכספים הרביעי של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully