וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע: לא מעט חברות טרם רשמו את מורשי החתימה שלהם לצורך המעבר לדיווח האלקטרוני

אלי דניאל

11.5.2003 / 8:57

על פי הוראותו של יו"ר הרשות, היום הוא המועד האחרון לביצוע הרישום; אי עמידה בחובת רישום מורשי החתימה מהווה עבירה פלילית



רשות ניירות ערך מתכוונת לשגר במהלך הימים הקרובים מכתבי תזכורת לשורה של חברות אשר טרם ביצעו את הליך רישום מורשי החתימה האלקטרונית, הליך הדרוש לשם התחלת הדיווח במערכת הממוחשבת החדשה - מגנ"א (מערכת גילוי נאות אלקטרונית), שאמורה להתחיל לפעול בקרוב.



כל זאת, לאחר שבראשית החודש שעבר הודיע יו"ר רשות ניירות ערך, משה טרי, כי ב-27 באפריל 2003 תתחיל הרשות ברישום מורשי החתימה. הליך הרישום אמור היה להימשך שבועיים ולהסתיים היום, אך לפי שעה ישנן לא מעט חברות אשר טרם פנו לרשות ני"ע בכדי למסור את פרטיהם של מורשי החתימה מטעמן.



ברשות ניירות ערך הדגישו במהלך הימים האחרונים כי אי עמידה בחובת רישום מורשי החתימה הינה עבירה פלילית, שכן מדובר בהפרה של תקנות ניירות ערך (חתימה ודיווח אלקטרוני), התשס"ג-2003. דינה של הפרה שכזו הינו מאסר של עד שישה חודשים או קנס כקבוע בחוק העונשין.



מערכת המגנ"א תאפשר קליטה והפצה, דרך רשת האינטרנט, של מכלול הדיווחים הנדרשים מן הגופים המדווחים לרשות. לשם כך, המערכת כוללת אתר אינטרנט שתפקידו לקלוט את הדיווחים הנשלחים על ידי התאגידים המדווחים באמצעות מורשי חתימה אלקטרונית וכן אתר אינטרנט נפרד הפתוח לקהל הרחב, במסגרתו יוצגו הדיווחים הפומביים המיועדים לציבור המשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully