וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואן תוכנה מבקשת להרחיב פעילותה: חתמה על מזכר הבנות לרכישת SoftCubes תמורת כמה מאות אלפי דולרים

אלי דניאל

11.5.2003 / 10:26

מחזור הפעילות השנתי של SoftCubes מוערך ב-1.5 מ' ד'; SoftCubes עוסקת בביצוע פרויקטים בתחומי ה-Data Ware-House והמערכות האנליטיות ובמיקור חוץ; השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות



חברת וואן תוכנה , הנמצאת בשליטת קבוצת מיחשוב ישיר , מבקשת להרחיב את עסקיה באמצעות רכישת פעילות בית התוכנה SoftCubes (קוביות תוכנה), בתמורה לכמה מאות אלפי דולרים.



בוואן תוכנה מציינים כי בסוף השבוע החולף נחתם מזכר הבנות הנוגע לרכישת בית התוכנה שמחזור פעילותו השנתי מוערך ב-1.5 מיליון דולר, והשלמת העסקה מותנית בחתימתו של הסכם מפורט, כמו גם בתוצאותיה של בדיקת נאותות ובקבלת כל האישורים הנדרשים.



בית התוכנה SoftCubes המנוהל ע"י ארז גולדשטיין פועל בשלושה תחומים עיקריים: ביצוע פרויקטים בתחום ה-Data Ware-House, ביצוע פרויקטים בתחום המערכות האנליטיות ומיקור חוץ. כמו כן, אנשי החברה הם המדריכים העיקריים בקורסי ה-Business Intelligence של חברת ג'ון ברייס הדרכה.



וואן תוכנה סיימה את שנת 2002 עם הכנסות בהיקף של כ-153.1 מיליון שקל - עלייה של כ-63% בהשוואה להכנסות שהושגו בשנת 2001. בשורה התחתונה, רשמה החברה במהלך השנה חולפת רווח נקי של כ-7.1 מיליון שקל, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-8.1 מיליון שקל שנרשם בשנה הקודמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully