וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופטימיות בשוק האג"ח נמשכת: עליות של כ-0.8% בשחרים הארוכים מפילות התשואות ל-8.3%

אילן מוסנאים

11.5.2003 / 11:49

מנכ"ל אקסלנס ניהול קרנות מעריך כי השוק יגיע לאיזון ברמות תשואה של 7.5%; צמודי המדד נסחרים במגמה מעורבת; הדולר נחלש לרמה של 4.44 שקלים



האפיק השקלי ממשיך הבוקר במסע ההתחזקות שלו על רקע היחלשות הדולר וזרימה של כסף חדש לאיגרות החוב השקליות. בשעה זו נסחר הדולר במסחר באופציות ברמה של 4.44 שקלים, הנמוכה בכ-0.45% מהשער היציג מיום שישי.



איגרות החוב השקליות מסוג שחר נסחרות כעת בעליות של כ-0.4% בממוצע, כאשר בטווחים הארוכים נסחרים בעליות של כ-0.8% והתשואות בהן יורדות לרמות של 8.3%-8.4%. עליות חדות של כ-0.3% נרשמות באיגרות החוב השקליות הנושאות ריבית משתנה מסוג גילון והמק"מים עולים בכ-0.1%.



מנכ"ל אקסלנס ניהול קרנות נאמנות, רונן אביגדור, מציין כי העליות נרשמות על רקע חזרת כספים לאפיק השקלי והארכת הטווחים על ידי הגופים המוסדיים בציפייה להגברת קצב הפחתות הריבית על ידי נגיד הבנק המרכזי, דוד קליין.



אביגדור, אגב, סבור כי הטרנד החיובי צפוי להימשך בתקופה הקרובה, וכי השחרים לא צפויים להיתקל בהתנגדות משמעותית גם ברמות תשואה של 8% בטווחים הארוכים. הוא מעריך כי השוק יגיע לאיזון סביב רמת תשואות של 7.5% בשחרים הארוכים, בה המוסדיים יתחילו לקצר את התיקים.



איגרות החוב הצמודות למדד מסוג גליל נסחרות במגמה מעורבת, על רקע הציפייה להפחתות הריבית מחד גיסא והחשש ממדדים שליליים מאידך גיסא. הגלבועים צמודי הדולר מגיבים להיחלשות המטבע האמריקאי ביום שישי והבוקר, ונסחרים בשעה זו בירידות של כ-1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully