וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ירושלים במבצע למאי: משכנתא בעלת ריבית קבועה צמודת דולר בשיעור 2.99% בשנתיים הראשונות

MyMoney

11.5.2003 / 11:54

מציעה גם משכנתא המשלבת שלושה מסלולי ריבית



בנק ירושלים השיק בחודש מאי שתי תכניות משכנתא חדשות:



* משכנתא גמישה - מאפשרת למהירי החלטה שייקחו הלוואת משכנתא עד ה-15/5/03, ליהנות בשנתיים הראשונות מהלוואה בריבית קבועה, צמודה לשער היציג של הדולר, בשיעור 2.99% בלבד. תקופת הפירעון השנייה תחל מתום השנתיים הראשונות, ותימשך עד 20 שנה. ההלוואה בתקופה זו תהיה צמודה למדד המחירים לצרכן, בריבית משתנה בכל שנה. לדברי מיכאל בן-ישי, מנהל מטה משכנתאות בבנק, מטרת המשכנתא הגמישה היא לסייע ללקוחות לעבור את התקופה בה גוברת אי-הוודאות, עד שיתבהר המצב בשוק השקלי צמוד המדד.



* "משכנסל לדיור" - משכנתא צמודת מדד ל-20 שנה, המשלבת שלושה מסלולי ריבית בחלקים שווים: מסלול א' - ריבית משתנה כל שנה, כאשר בשנה הראשונה יעמוד שיעור הריבית על 4.79%; מסלול ב' - ריבית קבועה במהלך 10 שנים בשיעור של 5.69%; ומסלול ג' - ריבית קבועה לכל תקופת ההלוואה בשיעור של 6.09%.



במסלולים א' ו-ב' תשתנה הריבית בתום התקופה הראשונה ובכל 10 שנים בהתאמה, על בסיס עוגן אובייקטיווי חיצוני, המפורסם ע"י בנק ישראל. בן ישי מציין, כי המבצע מתאים במיוחד לווים, המעוניינים ליהנות מריבית נמוכה ותשלומים נוחים של המשכנתא בשנים הראשונות, ולכסות סכומים גבוהים יותר של ההלוואה בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully