וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נפרדת משיאן שכר

אמיר הלמר

11.5.2003 / 13:16

ראש מינהלת רפואת שיניים הוצא ל"חופשה בלתי מוגבלת"; עפ"י דו"ח רכלבסקי, עלות שכרו החודשי של ד"ר שלמה ברק עומדת על כ-103 אלף שקל; מכבי: אנו מבצעים רפורמה בתחום רפואת השיניים בקופה

קופת חולים מכבי הוציאה לפני כשבוע את ד"ר שלמה ברק, מי שמכהן כראש מינהלת רפואת שיניים בקופה, ל"חופשה בלתי מוגבלת" - כך נודע ל-TheMarker. ברק היה אחד משיאני השכר שהופיעו בדו"ח השכר במגזר הציבורי של הממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי. עלות שכרו החודשי עמדה על כ-103 אלף שקל.

כפי הנראה, ברק לא יחזור לתפקידו, ואת מקומו כמנהל תחום רפואת השיניים בקופה יתפסו שניים: ראש מטה הקופה, איתן גלבוע, שיטפל בעניינים האדמיניסטרטיוויים, וד"ר דניאל גיסר, שיטפל בתחום המקצועי.

מקורות המקורבים לקופה אמרו כי ההחלטה להעביר את ברק, שהיה ממקימי מינהלת רפואת השיניים, מתפקידו, נבעה מהחלטת הנהלת הקופה מלפני למעלה משנה, לבצע רפורמה בתחום רפואת השיניים, ובעקבות אי שביעות רצון לגבי קצב ביצועה. אותם מקורות הוסיפו כי גם עלות שכרו הגבוהה של ברק היוותה משקל בהחלטה להעבירו מתפקידו.

במסגרת הרפורמה המדוברת, כך נמסר, מבקשת הקופה להפחית את התשלום אותו נדרשים המבוטחים לשלם בעבור טיפול ולאפשר מתן טיפול ראשוני חינם במרפאות הקופה. יישום הרפורמה הוטל כעת על גלבוע.

ממכבי נמסר כי "ברק הוצא לחופשה בלתי מוגבלת ואת מקומו יתפסו איתן גלבוע וד"ר דניאל גיסר, והם אלו שיבצעו את הרפורמה במערכת רפואת השיניים בקופה, שעיקריה שינוי שיטת החיוב של המטופלים בצורה שתיטיב עימם". את תגובתו של ד"ר ברק לא ניתן היה להשיג עד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully