וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פז חן נגד גולן מלאכת מחשבת: החברה שבשליטת קבוצת בובליל-חקשורי שלחה לגולן התראה טרם נקיטת הליכים

אלי דניאל

11.5.2003 / 13:04

פז חן דורשת מגולן לפרוע חוב של אחת החברות הבנות שלה לו היא ערבה; גולן כבר הודיעה לפז חן כי היא חולקת על טענותיה



לא הכל זוהר בענף התכשיטים - כך עולה מהודעתה של חברת גולן מלאכת מחשבת , ולפיה חברת פז חן שלחה לה התראה טרם נקיטת הליכים, בהתאם לסעיף 258 לפקודת החברות (נוסח חדש), בטענה לאי עמידה בתשלומים. מבחינה פרקטית, מתן ההתראה עשוי ללמד על כוונה אפשרית של פז חן לפעול לפירוקה של גולן.



כך, סעיף 258 לפקודת החברות אשר מגדיר מהי חדלות פירעון מתייחס למצב בו אחד מנושיה של החברה מסר לה במשרדה הרשום דרישה חתומה בידו לשלם לו את יתרת חובו. אם החברה נמנעת מלשלם לנושה את החוב בתוך שלושה שבועות, והיא אינה נותנת בידיו ערובה לתשלום החוב, יכול הנושה לפנות לבית המשפט בבקשה לפירוק החברה.



לטענת פז חן, הנמצאת בשליטת קבוצת בובליל-חקשורי, אחת החברות הבנות של גולן לא עמדה בתשלומים לפי הסכם שנחתם בינה ובין פז חן ב-28 ביוני 2001. הטענות המופנות כנגד גולן נובעות מכך שעל פי אותו ההסכם היא ערבה לחיוביה של החברה הבת. גולן כבר הודיעה לפז חן כי היא חולקת על טענותיה של פז חן וכי על פי ההסכם שבין החברה הבת שלה ובין פז חן, כל חילוקי הדעות שבין הצדדים אמורים להימסר להכרעתו של בורר.



גולן, אשר עוסקת בייצור ושיווק סיטונאי וקמעונאי של תכשיטים, רשמה בשלוש השנים האחרונות הפסד מצטבר של כ-42.8 מיליון שקל, מזה הפסד של כ-20 מיליון שקל בשנה החולפת. הפסד זה הפחית את הונה העצמי של החברה בתום שנת 2002 לכ-13.4 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully