וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ Incentives וניו אפליקום חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי

צורי דאר

11.5.2003 / 14:48

במסגרת ההסכם ישולב כלי התובנה העסקית של Business Objects בתוכנת ניהול תמריצי השכר INCENTIVES-Pro; המערכת המשולבת הראשונה תופעל בחברת נביעות

חברת הסטארט אפ הישראלית אינסנטיווס סולושנס (Incentives Solutions) חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ניו אפליקום מוצרי תוכנה , נציגת Business Objects בישראל.

במסגרת ההסכם, ישולב כלי התובנה העסקית (BI) של Business Objects בתוכנת INCENTIVES-Pro, שהינה פלטפורמה כלל ארגונית, לניהול יעדי הארגון ותמריצי השכר בו. המערכת המשולבת הראשונה תופעל בחברת נביעות, מקבוצת קוקה קולה.

"לקוחות רבים הצביעו על נחיצותו של מחולל דו"חות כחלק אינטגרלי מחבילת המוצר שלנו וביקשו את התוספת", אמר טל פרנק, סמנכ"ל השיווק של אינסנטיווס. לדבריו, שילוב יכולותיו האנליטיות של מחולל הדו"חות של Business Objects בתוכנת ה-INCENTIVES-Pro יאפשר מעתה לכל ארגון העושה שימוש במערכת, להפיק דו"חות ניהוליים, המותאמים למציאות העסקית בה פועל הארגון ולצרכיו הפרטניים. פרנק העריך כי שילוב הכוחות החדש יביא לגידול של 25% במכירות המערכת.

אינסנטיווס סולושנס מתמחה בפיתוח ובשיווק פתרונות תוכנה בתחום ניהול התמריצים (EIM). שני מוצריה המרכזיים של החברה, ITScores ו-INCENTIVES-Pro, הם פלטפורמות תוכנה כלל-ארגוניות, המאפשרות לחברות ולארגונים לתכנן, לבנות, ולנהל אסטרטגיית תגמול ותמריצים לעובדים.

החברה החלה את פעילותה ב-1999 במסגרת קבוצת A-Tech - חברת פרויקטים המתמחה בעיקר במידע עסקי. בשנת 2001 פוצלה ממנה והחלה לפעול כחברה עצמאית. שתי החברות נמצאות כיום בבעלות מלאה של מייסדן, עמיר פיסלויץ'.

על לקוחותיה של אינסנטיווס סולושנס בישראל נמנים שטראוס, פלאפון, תבל דיגיטל, AIG, מירס, ביטוח הכי ישיר ופז. פיסלויץ' אמר ל-TheMarker בעבר כי החברה, שכבר הגיעה לרווחיות, מתכוונת להתמקד בשיווק מוצריה בחו"ל וכי היא מקיימת בימים אלה מגעים עם חברות טלקום בינלאומיות מובילות.

אינסנטיווס סולושנס מעסיקה כיום כ-10 עובדים במרכז פיתוח והנהלה ברמת גן. בכוונת החברה לפתוח בקרוב משרד מכירות בחו"ל, ככל הנראה באירופה. לצורך קידום המכירות בחו"ל מקיימת אינסנטיווס מגעים עם מספר קרנות הון סיכון במטרה לגייס 3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully