וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר איגוד לשכות המסחר: 63% מהחברות צופות התייצבות או עלייה בהיקף המכירות בשליש השני של השנה

עינב בן יהודה

11.5.2003 / 15:42

72% מהחברות צופות כי לא יחול שינוי במספר המועסקים על ידן ו-22% צופות צמצום במספר המועסקים



63% מהחברות צופות התייצבות או עלייה בהיקף המכירות בשליש השני של השנה (מאי אוגוסט) בהשוואה לשליש הראשון של השנה ו-36% צופים ירידה במכירות; כך עולה מסקר פעילות תקופתי שביצע אגף הכלכלה של איגוד לשכות המסחר בקרב למעלה מ-60 חברות.



72% מהחברות צופות כי לא יחול שינוי במספר המועסקים על ידן, 22% צופות צמצום במספר המועסקים, ו-6% מהחברות צופות קליטה של עובדים. 18% מהחברות צופות כי מידת הרווחיות שהן תעלה, 36% צופים שלא יחול שינוי, ו-45% צופים ירידה ברווחיות.



עוד עולה מהסקר כי כ-63% מהחברות דיווחו על ירידה בהיקף המכירות בשליש הראשון של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה, כ-18% דיווחו כי לא חל כל שינוי וכ-17% דיווחו על עלייה בהיקף המכירות. 54% מהחברות דיווחו על ירידה בהיקף ההזמנות בשלישי הראשון של השנה בהשוואה לשליש הראשון של 2003, כ-23% דיווחו כי לא חל כל שינוי וכ-23% דיווחו על עלייה בהיקף ההזמנות.



עוד מדווחים כלכלני איגוד לשכות המסחר מציינים כי 39% מהחברות כי בשליש הראשון של השנה חלה ירידה במספר המועסקים, 52% דיווחו כי לא היה כל שינוי וכ-9% דיווחו על עלייה במספר העובדים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



למעלה מ-73% מהחברות דיווחו על ירידה ברווחיות בשליש הראשון של השנה, בהשוואה לשליש הראשון אשתקד ו-27% דיווחו כי מידת הרווחיות שלהן עלתה או נותרה ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully