וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SPL משדרגת את מערכות המחשוב של בנק טפחות בכ-6 מיליון שקל

צורי דאר

11.5.2003 / 16:12

SPL תטמיע בבנק טפחות תשתית פיתוח חדשה מבוססת טכנולוגיית Natural של Software AG הגרמנית; ההיקף הכולל של הפרויקט - כ-8 מיליון שקל והוא צפוי להסתיים בסוף 2004

חברת SPL Software תיטול חלק מרכזי בהליך שדרוג תשתיות המחשוב בבנק טפחות. SPL תטמיע במערכות בנק טפחות תשתית פיתוח חדשה מבוססת טכנולוגיית Natural של Software AG הגרמנית.

צביקה אגרוביץ, מנהל אגף מערכות מידע בבנק טפחות, מסר כי בשלב ראשון שודרגו תשתיות התקשורת בבנק. בשלב הבא שודרגו יישומי מערכת הלקוחות. מערכת הלקוחות החדשה מרכזת את המידע הנוגע לכל לקוח תוך קישור למערכות ה-CRM, הפורטל המסחרי, החסכונות, ההלוואות ומערכת הקופה. המערכת מאפשרת לעובדי הבנק לקבל את כל הפרטים הנחוצים לאישור הלוואה ללקוח כגון תקשורת למרשם האוכלוסין, תאום פעולות מול הבנקים האחרים, ומערכת האובליגו הנותנת תמונה על הסטטוס העכשווי של הלקוח.

עוד מסר אגרוביץ כי כיום משודרגות מערכת המשכנתאות ומערכת ההשקעות של הבנק. פרויקט השדרוג צפוי להסתיים בסוף 2004 והיקפו כ-8 מיליון דולר. חלקה של SPL מתוך סכום זה הינו כ-5-6 מיליון שקל, אמר אגרוביץ.

חברת התוכנה SPL מתמחה בפיתוח והטמעת פתרונות תוכנה לארגונים ומוסדות, בישראל ובחו"ל. כן עוסקת החברה בשיווק תוכנה ותמיכה במוצרי תוכנה של יצרני תוכנה זרים ומקומיים.

SPL מעסיקה כיום 200 עובדים באור יהודה, ומחזור המכירות השנתי שלה הינו כ-100 מיליון שקל. בעל המניות העיקרי ב-SPL הוא איש העסקים צביקה בארינבוים (70%) שרכש את השליטה בה בתחילת 2002 מכ-180 משקיעים זרים תמורת כ-110 מיליון שקל. יתרת המניות נמצאות בידי מנכ"ל החברה, שאול אשכנזי.

בנק טפחות הינו הבנק הגדול במדינה למשכנתאות, עם הון עצמי של כ-2 מיליארד שקל. הבנק מטפל במשכנתאות הן מכספי הבנק והן מכספי אוצר המדינה בהיקף כולל של כ-56 מיליארד שקל. לבנק פעילות עניפה בתחומי הליווי הפיננסי והאשראי לענף הבנייה, וכן פעילות בתחומי ההשקעות בפקדונות לזמן קצר, בתוכניות חיסכון ובקופות גמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully