וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופות הגמל הפרטיות ממשיכות להוביל: אקסלנס תגמולים השיגה מתחילת השנה את התשואות הטובות ביותר של 7.8%

ניצן כהן

11.5.2003 / 16:25

קופות הגמל הבנקאיות המשיכו לדשדש כשקופת גדי הניבה מתחילת השנה תשואה ריאלית חיובית של 4.8%; קופת דש גמישה הניבה מתחילת השנה 6.05%



קופות הגמל הגדולות במשק דיווחו היום על התוצאות שהשיגו לעמיתים בחודש אפריל. קופות הגמל בעלות היקף הנכסים הגדול ביותר היו הקופות הבנקאיות שהשיגו תשואות ריאליות ברוטו של עד 3%, תשואות דומות לקופות העצמאיות. אולי עיקר השוני בין הקופות הבנקאיות ללא בנקאיות הוא בתשואות מתחילת השנה.



קופת הגמל הגדולה בישראל - "גדיש" שבניהול בנק הפועלים, המרכזת נכסים בשווי של 15.19 מיליארד שקל, השיגה בחודש אפריל תשואה ריאלית חיובית של 3.1% כשמתחילת השנה השיגה תשואה ריאלית חיובית של 4.8%. "תמר", קופת הגמל הגדולה שלך בנק דיסקונט, בעלת היקף נכסים של 9.4 מיליארד שקל הניבה למשקיעים באפריל תשואה ריאלית של 2.71% כשמתחילת השנה הניבה תשואה ריאלית של 4.65%.



בבנק הבינלאומי המצב דומה. קופת הגמל הגדולה של הבנק, "קרן השפע", בעלת היקף נכסים של 1.12 מיליארד שקל הניבה באפריל תשואה ריאלית חיובית של 2.8% כשמתחית השנה הניבה תשואה ריאלית של 4.53%. קופת הגמל "עתיד" של בנק המזרחי מנהלת היקף נכסים של 1.23 מיליארד שקל הניבה באפריל תשואה ריאלית חיובית של 2.92% כשמתחילת השנה הניבה תשואה ריאלית חיובית של 5.3%.



קופות הגמל החוץ בנקאיות הניבו תשואות גבוהות יותר מהבנקאיות. קופת הגמל "ענבר" של חברת כלל גמל המנהלת נכסים בהיקף של 78 מיליון שקל, הניבה באפריל תשואה ריאלית חיובית של 3.19% כשמתחילת השנה הניבה תשואה ריאלית חיובית של 6.53%. באקסלנס המצב עוד טוב יותר. קופת אקסלנס תגמולים ופיצויים בעלת נכסים בשווי של 75.3 מיליון שקל הניבה באפריל תשואה ריאלית חיובית של 3.3% כשמתחילת השנה הניבה תשואה ריאלית חיובית של 7.8%.



קופת הגמל הגמישה של דש קופות גמל - מנהלי קופות הגמל החוץ בנקאיות הגדולות בישראל, הניבה באפריל תשואה ריאלית נטו חיובית (תשואה בניכוי דמי ניהול) בשיעור של 2.93% כשמתחילת השנה הניבה תשואה ריאלית חיובית של 6.05%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully