וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי ונגה רחמני ימשיכו לנהל חברת איילון עד תום שנת 2006; החברה מבקשת להאריך הסכמי ההעסקה שלהם

אלי דניאל

11.5.2003 / 16:23

על פי הסכמי ההעסקה שלהם זכאים לוי ובנו נגה להעלאת שכר ריאלית של 10% לשנה; עלות שכרם של השניים הסתכמה ב-2002 בכ-7.4 מ' ש'; שלמה גרופמן ימונה כדח"צ בחברה



חברת איילון אחזקות , הנמצאת בשליטת לוי ונגה רחמני, מבקשת להאריך את הסכמי ההעסקה עם שני בעלי השליטה בה המאיישים את שתי העמדות הניהוליות הבכירות - מנכ"ל ומשנה למנכ"ל, למשך חמש שנים נוספות המסתיימות בדצמבר 2006.



שני בני משפחת רחמני אינם מקבלים את שכרם מהחברה, ומי שנושאת בעלויות השכר הינה חברת הבת איילון ביטוח הנמצאת בבעלות מלאה של החברה. ביוני 1997 אישרה האסיפה הכללית של איילון אחזקות את הסכמי השכר עם השניים למשך חמש שנים ולני כשנה אישרה מועצת המנהלים של החברה את הארכת הסכם ההעסקה לחמש שנים נוספות. כעת מבקשת החברה כי אסיפת בעלי המניות שלה אשר תכונס ב-4 ביוני 2003 תאשר אף היא את הארכתם של הסכמי ההעסקה.



על פי הסכמי ההעסקה של בני משפחת רחמני הם זכאים להעלאת שכר ריאלית של 10% לשנה, ובהתאם להסכמים אלה, עלות שכרם הכוללת הסתכמה בשנת 2002 בכ-7.4 מיליון שקל, מזה כ-6.1 בגין משכורות ובונוסים והיתרה בגין הפרשות סוציאליות ופנסיה.



בתוך כך, איילון אחזקות מבקשת למנות את שלמה גרופמן, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל אפריקה ישראל, כדירקטור חיצוני בה במקומו של עו"ד מיכאל צבינרי אשר סיים את כהונתו. בחברה מציינים כי על אף שגרופמן מנהל קרן להשקעות בנדל"ן בה השקיעה החברה 1.5 מיליון דולר (פחות מ-5% מהיקף הנכסים שגייסה הקרן), הרי שבידיו חוות דעת משפטית ולפיה אין בהשקעה זו כדי למנוע את מינויו כדירקטור חיצוני. חוות דעת זו הועברה זה מכבר לידי החברה. מינויו של גרופמן יובא אף הוא לאישור האסיפה הכללית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully