וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות בכבלים עשויים להשקיע כ-100 מיליון שקל בחברה הממוזגת

ערן גבאי

11.5.2003 / 17:28

הבנקים ישקיעו כ-300 מיליון שקל, כך עולה מעיקרי הסדר הנושים שהוגש היום לבית המשפט; חוב בגין דמי הניהול לבעלי המניות של 49 מיליון שקל יימחק בהסדר הנושים

נאמן תבל, צבי יוכמן, הגיש היום לבית המשפט את עיקרי הסדר הנושים המוצע על ידו ממנו עולה כי תיתכן אפשרות שבעלי המניות של חברת הכבלים הממוזגת ישתתפו במימון החברה הממוזגת בשנים הקרובות בהיקף של כ-100 מיליון שקל, לאחר שיתקבל מימון בהיקף של 300 מיליון שקל מהבנקים.

עוד מצוין במסמך כי במקרה של גיוס הון מבעלי המניות בחברה הממוזגת, ובמקרה של השתתפות חלק מבעלי המניות בגיוס ההון, ייקבע שווי החברה לצורך דילול ההחזקות בדרך של הקצאת מניות על ידי מעריך חיצוני. בגיוסי הון מבעלי מניות בכבלים שיתבצעו עד תום 2004 שיעור הדילול יהיה מוגבר ויתבצע לפי שווי חברה המשקף 85% מהשווי שנקבע על ידי מעריך חיצוני. עוד נקבע במסמך של יוכמן כי חוב בגין דמי הניהול לבעלי המניות בגובה 49 מיליון שקל יימחק בהסדר הנושים.

בהסדר הנושים יוותר בתבל חוב כולל של כ-1.282 מיליארד שקל: נושים מובטחים (בנקים) - 600 מיליון שקל, נושים לא מובטחים (ספקים) - 400 מיליון שקל, נושים לא מובטחים (בעלי מניות) - 282 מיליון שקל. כמו כן, נקבע כי אם השלמת הליך המיזוג יימשך למעלה משנה מיום אישור הסדר הנושים, הצפוי ביוני, ההסדר יתבטל.

יוכמן מעלה במסמך רעיון לשקול את האפשרות שהתמורה ממימוש מניות גלובקול ונטוויז'ן, כ-120 מיליון שקל, תועמד לרשות הנושים הלא מובטחים במקום לבנקים, ואילו התמורה המלאה מעסקת מתב תועבר לבנקים, ללא השתתפות הנושים הלא מובטחים. בדרך זו, מעריך יוכמן, ניתן יהיה לעמוד הן בדרישות בנק ישראל והן לפשט את התהליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully