וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קשת מוזי ורטהיים: איני שולל הפעלת ערוץ 10 על ידנו

הדר חורש

11.5.2003 / 7:41

מוטי שקלאר החל בבחינת האפשרות שקשת תתמודד במכרז על זיכיון השידורים של ערוץ 10, במקרה שהזכיינית הנוכחית, ישראל 10, תקרוס



לא מתקיים כל מו"מ מטעם קשת על הפעלת ערוץ 10 - כך אמר אתמול יו"ר קשת, מוזי ורטהיים, בתגובה לידיעות על הצעה שהעלה מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר. ורטהיים אמר כי הסמכות לניהול דיונים מעשיים על ויתור על זיכיון ההפעלה של ערוץ 2, והתמודדות על הזיכיון להפעלת ערוץ 10, נתונה בידי הדירקטוריון ובעלי המניות של הערוץ, שאינם דנים באפשרות כזאת. עם זאת הוסיף ורטהיים כי אינו שולל אפשרות של הפעלת ערוץ 10 על ידי קשת, אם יתאפשר לחברה להרוויח מהערוץ.



שקלאר החל בבחינת האפשרות שקשת תתמודד במכרז על זיכיון השידורים של ערוץ 10, במקרה שהזכיינית הנוכחית, ישראל 10, תקרוס; הוא מבקש להפעיל מחדש את ערוץ 10 כערוץ הפונה לפלחי אוכלוסייה שונים מאלה של ערוץ 2. לדעתו, יש מקום לשני ערוצים מסחריים, למרות כישלונה של ישראל 10.



הנאמנים של ישראל 10 עתידים להגיש היום לבית המשפט את התוכנית העסקית להפעלת ערוץ 10 בתקופה שבה הוא מצוי בהקפאת הליכים. הנאמנים, עוה"ד ליפא מאיר ואלי זהר, אמורים להפעיל את החברה בזמן שבעל השליטה בערוץ, יוסי מימן, מחפש שותפים חדשים להפעלתו.



במקביל מנהלים הנאמנים מגעים עם הרשויות על הקלות בחובת ההשקעה של הערוץ במשדרים. הצוות הדן בבקשה להקלות דורש ממימן להציג בפניו את השותפים הפוטנציאליים להפעלת הערוץ, כתנאי לדיון בהקלות. עד כה לא הציג מימן שותף להשקעה בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully