וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות שיא ל- VIZRT ברבעון הראשון: המכירות צמחו ב-46% ל-5.2 מיליון ד'; עברה לרווח של 355 אלף ד'

אילן מוסנאים

12.5.2003 / 10:54

זהו רבעון שני ברציפות בו החברה, העוסקת במתן שירותי אולפנים וירטואליים לתחנות טלוויזיה, מציגה רווחיות; השיגה ברבעון תזרים מזומנים חיובי של 1.4 מ' ד'



VIZRT הישראלית הנסחרת בגרמניה מדווחת הבוקר על תוצאות שיא ברבעון הפותח של 2003 ומדווחת על צמיחה של 46% בהכנסות לרמה של 5.2 מיליון דולר ועל מעבר לרווח של 355 אלף דולר, לעומת הפסד של 160 אלף דולר ברבעון המקביל.



נציין כי זהו רבעון שני ברציפות שהחברה, העוסקת במתן שירותי אולפנים וירטואליים לתחנות טלוויזיה, מצליחה להציג רווחיות נקי, אחרי שברבעון האחרון של 2002 דיווחה על רווח של 212 אלף דולר. במקביל לשיפור ברווחיות הציגה החברה גם תזרים מזומנים חיובי של 1.4 מיליון דולר. סך המזומנים ושווי המזומנים במאזן החברה צמחו בעקבות זאת ל-11 מיליון דולר.



במקביל לצמיחה במכירות החברה המשיכה להציג שיפור בסעיפי ההוצאות שלה. כך היא צמצמה את הוצאות ההנהלה והכלליות שלה בכ-33% לרמה של 644 אלף דולר. הצמיחה במכירות באה לידי ביטוי בגידול נמוך יותר של כ-19% בהוצאות המכירה והשיווק לרמה של 1.6 מיליון דולר. החברה הגבירה בכ-19% גם את הוצאות המו"פ שלה לרמה של כ-763 אלף דולר.



נשיא ומנכ"ל החברה, Bjarne Berg, אמר בעקבות הדו"ח כי התוצאות שהחברה הציגה ברבעון הראשון, מעידים על כך שמוצריה התקבלו באהדה בשוק. לדבריו, למרות הסביבה העסקית הקשה ביותר בה החברה פועלת, היא מצליחה להציג צמיחה ממשית והיא צופה להראות שיפור נוסף כאשר השווקים יתאוששו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully