וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל שטראוס: "כיום קשה למצוא אנשי שיווק טובים"

איילה צורף

12.5.2003 / 11:53

אריק רייכמן, מנכ"ל תנובה: "תחום הפרסום אינו יעיל בקרב קהלים המחוייבים למותגים אחרים"; את הדברים אמרו שטראוס ורייכמן בכנס חילופי יו"ר המי"ל

בטקס חילופי יו"ר המועדון הבכיר לשיווק של המרכז הישראלי לניהול, שציין את כניסתו של אריק רייכמן, מנכ"ל תנובה, לתפקיד יו"ר המועדון במקומו של עמי סגיס לשעבר מנכ"ל שופרסל, נשאו דברים מספר חברי מועדון בכירים. "חברות רבות מתקשות כיום למצוא אנשי שיווק טובים", אמר מיכאל שטראוס, יו"ר תשלובת שטראוס-עלית. "פונקציית השיווק הכרחית כיום לכל ארגון ולא רק לארגונים עסקיים. גם ארגונים ציבוריים כמו ממשלה, מוסדות אקדמיה, בתי-ספר ובתי-חולים זקוקים למערך שיווק יעיל".

עמי סגיס, היו"ר היוצא של המועדון, המכהן כיום כמנכ"ל גרנית הכרמל השקעות, אמר בהתייחסו למאבק בין הספקים לרשתות השיווק "העוצמה האמיתית מונחת כיום אצל הצרכן ולא אצל הספקים או רשתות השיווק".

אריק רייכמן, מנכ"ל תנובה, אמר בדיון כי מנהלי שיווק רבים נלחמים כיום את מלחמות העבר במקום את מלחמות העתיד. "בניגוד לעבר, שבו השוק היה רעב למוצרים והיו בו מעט ערוצים, העולם השתנה דרמטית והוא כיום שוק רווי ערוצים ומותגים והחדירה אליו קשה ביותר. למרות זאת, אנשי השיווק עובדים עם אותם כלים ששימשו אותם בעבר", אמר רייכמן.

לדברי רייכמן, "הפרסום יעיל רק לאותם קהלים שאינם מחוייבים למותגים אחרים, או שהם צרכנים פתוחים. לכל האחרים הוא בלתי יעיל. יחסי הציבור גוברים על הפרסום לפחות בשלב הזינוק וההמראה".

"הצרכן של היום הוא צרכן מגוון, פלורליסטי ומקוטב. זהו צרכן של קצוות - הוא מוכן לאכול ארוחת סושי יקרה במסעדה יפנית יוקרתית ובה בעת ולנסוע קילומטרים כדי לחפש אחר רשת שיווק זולה", אמר בטקס איש העסקים אמנון דיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully