וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טושיבה תשלב תוכנה של ג'נגו במודמי הכבלים האלחוטיים שלה; היקף העסקה מוערך בלמעלה מ-8 מיליון דולר

צורי דאר

12.5.2003 / 16:02

מדובר בקו מוצרים הנקרא PCX4500 המשלב במוצר אחד מודם לכבלים, נתב ביתי, פיירוול ורשת ביתית אלחוטית; טושיבה צפויה למכור בשנה הראשונה כ-2 מיליון יחידות



חברת הסטארט אפ הישראלית ג'נגו (Jungo), המספקת פתרונות תוכנה לשערי גישה, הודיעה היום כי טושיבה - היצרנית השנייה בגודלה בעולם של מודמים לכבלים ביתיים, תטמיע את פלטפורמת OpenRG של ג'נגו בקו המוצרים החדש שלה.



קו מוצרים זה, הנקרא PCX4500, משלב במוצר אחד מודם לכבלים, נתב ביתי, פיירוול - וכן רשת ביתית אלחוטית. במוצר התוכנה שנמכר לטושיבה משולבת תכונה (Feature) הנקראת CableHome, אשר מאפשרת לחברות הכבלים לנהל ולשדרג מרחוק ובמהירות שירותים הניתנים ללקוחותיהן.



היחידות המכילות את פלטפורמת התוכנה של ג'נגו ישווקו החל מהרבעון ה-3 של 2003. טושיבה צפויה למכור כ-2 מיליון מודמים מסוג זה בשנה הראשונה, תמורתם תתוגמל ג'נגו בכ-4 דולר ליחידה. בתוספת תשלומים עבור רשיונות ל-OpenRG, מדובר בעסקה בהיקף של למעלה מ-8 מיליון דולר.



"מודם הכבלים המוביל של טושיבה, ביחד עם תוכנת CableHome של ג'נגו, יאפשרו למפעילי הכבלים להפיק הכנסות חדשות בשוק ההולך וגדל של הפס הרחב - ע"י כך שיביאו שירותים חדשים ללקוחות", אמר עופר וילנסקי - מנכ"ל ג'נגו.



פלטפורמת OpenRG של ג'נגו היא חבילת תוכנה, המעשירה את הפונקציונליות של מודמים מהירים באמצעות מגוון יישומים - הן לספקי שירותי אינטרנט והן למנויי פס רחב. OpenRG מאפשרת הקמה קלה ופשוטה של רשת מחשבים ביתית, חלוקת פס רחב בין מספר משתמשים ואמצעי אבטחת רשת. לספקי השירות, OpenRG מאפשרת מערכות גבייה וניהול מרחוק.



ג'נגו נמצאת לאחרונה בתנופה עסקית. החברה, שחתמה בעבר על הסכמים עם ענקיות השבבים אינטל, טקסס אינסטרומנטס, אלטרה וקונקסאנט - הודיעה לאחרונה גם על הסכמים עם יו אס רובוטיקס, סמסונג ועם TMT הישראלית. מנכ"ל החברה, עופר וילנסקי, אמר לפני כחודש כי החברה - המעסיקה כיום כ-80 עובדים, קרובה לאיזון. על פי הערכות, הכנסותיה ב-2002 הסתכמו בכ-7 מיליון דולר.



ג'נגו אף מגייסת בימים אלה כ-8 מיליון דולר, ועל פי חברת המידע להיי-טק כבר קיבלה התחייבויות להשקעה בהיקף כ-3 מיליון דולר מבעלי מניותיה. בעקבות הצלחתה העסקית, הודיעה ג'נגו לאחרונה כי תגייס לשורותיה בתקופה הקרובה עוד 25 עובדים.



ג'נגו נוסדה כ-KRFTECH ב-1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן. לחברה שני קווי מוצרים: מערכות הפעלה מבוססות לינוקס למרכזיות - המשמשות כנתיב החיבור של האביזרים הביתיים לאינטרנט (Residential Gateways), וכלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ובמערכות משובצות מחשב.



באפריל 2001 גייסה ג'נגו 7 מיליון דולר, לפי שווי של 35 מיליון דולר אחרי הכסף - מקרן טלסופט האמריקאית, מאינטל קפיטל ומקרן ההשקעות של אינפיניון. בחברה מושקעת גם הקרן הישראלית IRR.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully