וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה טובה לכי"ל: Albemarle תייקר ביולי את מוצרי מעכבי הבעירה שלה ב-7%

אילן מוסנאים

12.5.2003 / 16:09

אלבמרלה מתחרה בחברת הברום של כי"ל; אורי הרשקוביץ מלידר ושות' מעריך שהמהלך יאפשר לכי"ל לבצע העלאת מחירים דומה ויגדיל את הרווח התפעולי שלה בכ-15 מ' ד' » כל הפרטים על כל החברות - לחצו כאן למידע חברות



חברת Albemarle, המתחרה של חברת כימיקלים לישראל , מתכוונת לייקר את מחיריהם של מוצרי הברום מעכבי הבעירה שלה בשיעור של עד 7% החל מה-15 ביולי. כך מסרה החברה בשבוע שעבר.



החברה מסרה שהביקושים למעכבי הבעירה החלו להתאושש באחרונה מאז ההאטה שהחלה ב-2001, בעיקר בזכות מודעות גבוהה של הצרכנים לצורך בביטחון מפני פריצת שריפות. לאור זאת, ועקב עלייה במחירי חומרי הגלם, מחירי התחבורה והאנרגיה - אלבמרלה רואה בעיתוי הנוכחי זמן מתאים להעלאת המחירים.



נזכיר כי בסוף 2002 דיווחה חברת הברום שבשליטת כי"ל על ייקור של 10% במחירי מוצרי מעכבי הבעירה העיקריים שלה. ייקור זה בא בעקבות מהלכים דומים של שתי המתחרות הגדולות - אלבמרלה ו-Great Lakes Chemical. באמצע 2002 ביצעו שלוש החברות מהלך ראשון של העלאות מחירים בשיעור של 10%-15%.



האנליסט אורי הרשקוביץ מלידר ושות' מעריך כי גם הפעם תצטרף חברת הברום אל אלבמרלה, ותבצע העלאה דומה בתעריפיה. במקרה זה הוא מעריך כי מכירות מעכבי הבעירה של החברה, שמוערכות בכ-250 מיליון דולר בשנה, יגדלו בכ-15 מיליון דולר והרווח התפעולי שלה יצמח בשיעור דומה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully