וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריקס זכתה במכרז שירותי מיקור חוץ לטאבו בהיקף של 3 מיליון שקל

צורי דאר

12.5.2003 / 17:28

גברה על נס, EDS, מלם ו-IBM גלובל סרוויסס במכרז ל-3 שנים; רשמה רווח תפעולי של 8 מ' ש' ברבעון הראשון, לעומת הפסד תפעולי של 5 מ' ש'



חברת מטריקס , מחברות האינטגרציה וה-IT הגדולות בישראל, זכתה במכרז לאספקת שירותי מחשוב כוללים במיקור חוץ (outsourcing), באגף לרישום ולהסדר מקרקעין במשרד המשפטים (הטאבו). ההסכם הינו לתקופה של שלוש שנים עם אופציה להארכה. גורמים בשוק מעריכים את היקף ההסכם בלמעלה מ-3 מיליון שקל.



מטריקס מסרה כי גברה במכרז זה על שחקניות IT מובילות בישראל בהן נס, EDS, מלם ו-IBM גלובל סרוויסס.



מערך המחשוב של האגף לרישום והסדר מקרקעין משרת למעלה מ-250 משתמשים בתשעה אתרים בפרישה ארצית. מערכות המידע הניהוליות והתפעוליות בארגון אחראיות לכלל פעילות האגף לצורך רישום והסדר מקרקעין במדינת ישראל.



מטריקס תנהל באופן מלא את מערך המחשוב של האגף לרישום מקרקעין במשרד המשפטים, ובכלל זה תחזוקה ותפעול של מערכות המידע, החומרה והתשתיות (שרתים וציוד קצה). כמו כן, תהיה מטריקס אחראית על המשך פיתוח ושדרוג מערכות המידע התפעוליות בארגון.



מטריקס IT מקבוצת פורמולה הינה אחת מחברות האינטגרציה וה-IT הגדולות בישראל. מטריקס מעסיקה כ- 1,800 מקצועני תוכנה, ומחזור המכירות השנתי שלה הוא כ- 800 מיליון שקל.



מטריקס, הנסחרת בבורסה בתל אביב, דיווחה על רווח תפעולי של 8 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, לעומת הפסד תפעולי של 5 מיליון שקל ברבעון הקודם. הכנסות החברה הסתכמו בכ-205 מיליון שקל, בדומה לרבעון הקודם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully