וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתב מכרה את האופציה לרכישת 50% מערוץ הפעוטות "הופ" תמורת כ-1.2 מיליון דולר

רוני קורן-דינר

12.5.2003 / 17:44

כך נודע ל-TheMarker; מתב נאלצה להיפרד מהאופציה לקראת מיזוג חברות הכבלים; הרוכש, עו"ד נבות בר, מנהל כעת מו"מ למכירת האופציה עם מספר חברות הפקה



חברת הכבלים מתב מכרה את האופציה לרכישת 50% מערוץ הפעוטות "הופ" לעו"ד נבות בר, תמורת כ-1.2 מ' ד'; כך נודע ל-TheMarker. העסקה התבצעה לפני כשלושה שבועות, וכעת מנהל בר - בעלי חברת "י.ב.ז החזקות", מו"מ עם מספר חברות הפקה למכירת האופציה. עמית לוין, מנכ"ל מת"ב, ונבות בר אישרו את הדברים.



מתב החזיקה בעבר מחצית מהערוץ, אך נאלצה להעבירה לשותפתה ב"הופ" - חברת "זברה זהב תקשורת". היא השאירה לעצמה כאמור רק את האופציה לרכישת חלקה בחזרה, אך כעת נאלצה להיפרד גם מאופציה זו. בחברת זברה זהב תקשורת שותפים בחלקים שווים אולפני מימד, וכן אלונה אבט ותמיר פאול -המשמשים גם כמנכ"לים משותפים של ערוץ "הופ".



העברת המניות ומכירת האופציה הנותרת נעשו לקראת המיזוג המתקרב בין חברות הכבלים: עפ"י החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים, בעת מיזוג חברות הכבלים הן יוכלו לשמור רק את ערוצים 3 ו-4 בבעלותן. החלטה זו סותרת את החלטת מועצת הכבלים, שקבעה כי עם המיזוג יוכלו חברות הכבלים לשמור בבעלותן 20% מהערוצים המופקים בארץ - כ-4 ערוצים.



ערוץ "הופ", המשודר בחבילת הבסיס של חברות הכבלים והלוויין (ולא בתוספת תשלום, דוגמת ערוץ הספורט 5+ וכיו"ב), אינו מועמד להיכלל ברשימת הערוצים שיישארו בבעלות חברות הכבלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully