וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות קלות בוול סטריט בהובלת מגזר התקשורת; מגזר הבנקאות רושם מגמה שלילית

רונן סרברניק

12.5.2003 / 23:21

מגזר המדיה יורד בעקבות דיווח של "וול סטריט ג'ורנל" על שיחות בנוגע למיזוג חטיבות המוסיקה של AOL וברטלסמן; ויוונדי יורדת ב-1.7%



שבוע המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים קלות, אולם כשעה לאחר מכן הפכו המדדים מגמה והם עולים כעת קלות. מדד הדאו ג'ונס מוסיף 0.2% והנאסד"ק עולה ב-0.4%; מדד המוליכים למחצה של פילדלפיה עולה ב-0.4%.



מניית סיסקו (סימול CSCO) נסחרת בעלייה של כ-3% לאחר שבנק ההשקעות ליהמן ברדרס העלה את המלצתו למניה בעקבות מכירות אפריל מוצלחות ואינדיקציות שמכירות חודש מאי יהיו מוצלחות גם כן. שאר מגזר התקשורת רושם עליות: לוסנט (סימול LU) עולה ב-0.4%; נורטל (סימול NT) עולה ב-0.7%; ו-JDS יוניפייז עולה ב-0.8%.



מגזר המדיה רושם מגמה שלילית על רקע דיווח של "וול סטריט ג'ורנל" לפיו AOL טיים וורנר (סימול AOL) וברטלסמן הגרמנית, מנהלות שיחות בנוגע למיזוג עסקי המוסיקה שהן על מנת להתחרות בחטיבת המוסיקה של ויוונדי, ויוונדי מיוזיק גרופ. AOL יורדת ב-0.2%; ויוונדי ב-1.7%; וולט דיסני ב-1%; וניוז קורפ יורדת ב-0.5%.



מניות הבנקאות רושמות ירידות שערים בעקבות דיווח על התנהלות לא תקינה בבנק ההשקעות בר סטרנס, ולאחר שחברת הביטוח הארטפורד פייננשל דיווחה על הפסד של 1.4 מיליארד דולר. בר סטרנס (סימול BSC) יורד ב-0.3%; גולדמן סאקס יורד ב-0.5%; מורגן סטנלי ומריל לינץ' מאבדים 0.8% כל אחד; והארטפורד (סימול HIG) יורד ב-5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully