וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון שלישי של רווחיות לוואלור: ההכנסות צמחו בכ-23.8% ל-6.1 מיליון דולר; תחלק 6.6 מיליון דולר דיווידנד

אילן מוסנאים

13.5.2003 / 11:04

חברת התוכנה עברה ברבעון לרווח של 623 א' ד' לעומת הפסד של 1.2 מ' ד' ברבעון; הציגה תזרים מזומנים חיובי של 2.1 מ' ד; אימצה מדיניות חלוקת 30%-50% מהרווח כדיווידנד



חברת התוכנה הישראלית ואלור , הנסחרת בגרמניה, ממשיכה במסע ההתייעלות שלה ומדווחת הבוקר על רבעון שלישי רצוף בו היא מדווחת על רווחיות נקייה, והפעם של 623 אלף דולר. זאת לעומת הפסד של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ורווח של 500 אלף דולר ברבעון הרביעי של השנה.



החברה מדווחת על זינוק של 48.5% בהכנסות שלה ממכירת מוצרים לרמה של 3.85 מיליון דולר, וזאת לעומת הכנסות של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. מנגד ההכנסות משירותים ומנויים ירדו בכ-3.3% והסתכמו בכ-2.3 מיליון דולר. סך ההכנסות ירדו בכ-23.8% לרמה של 6.1 מיליון דולר.



יחד עם צמיחת המכירות, הצליחה החברה לצמצם את עלויות המכר שלה, כך שהרווח הגולמי שלה צמח בכ-32% לרמה של 5.7 מיליון דולר. עקב השיפור בהכנסות ושיעורי הרווחיות, מצליחה החברה לעבור לרווח לפני מס, מימון, פחת והפחתות (EBITDA) של 910 אלף דולר, לעומת הפסד של 1.2 מיליון דולר בסעיף זה ברבעון המקביל, ועל רווח לפני תשלום מס והוצאות מימון של 553 אלף דולר לעומת הפסד של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.



נציין כי במקביל לשיפור בסעיפי דו"ח הרווח וההפסד הצליחה ואלור להציג תזרים חיובי חזק של כ-2.1 מיליון דולר מפעילות שוטפת וזאת לעומת תזרים שלילי של כ-180 אלף דולר ברבעון המקביל.



החברה, שיתרת המזומנים בקופתה בסוף הרבעון הסתכמה בכ-34 מיליון דולר, הכריזה על חלוקת דיווידנד חד פעמי בהיקף של כ-6.6 מיליון דולר, השווה לסך הרווחים הבלתי מחולקים שלה. בנוסף אימצה מועצת המנהלים שלה החברה מדיניות חלוקת דיווידנד בשיעור של 30%-50% מהרווח הנקי שלה.







החברה מדווחת כי במהלך הרבעון היא ביצעה מספר עסקות למכירת המוצר המתקדם Trillogy-5000 למספר חברות קבלניות משנה בתחום הרכבת המעגלים מהמובילות בעולם.



נשיא ואלור, עופר שופמן, מסר כי החברה ממשיכה להשיג את היעדים עליהם הצהירה ולהמשיך להציג שיפור בתוצאות הכספיות מדי רבעון. לדבריו החלטת החברה להשקיע מאמצים מרובים בשוקי הייצור החלה כבר להניב תוצאות חיוביות ניכרות. שופמן מוסיף כי ואלור חווה גידול מתמשך בדרישה לטכנולוגיה שלה על אף המצב העמום בו נמצא שוק האלקטרוניקה. הוא מציין כי המזרח הרחוק ממשיך להוות עבור החברה שוק בו צפונות הדמנויות חשובות לצמיחה, ולצורך כל החברה מתאימה את פיתוח המוצרים שלה כך שיענו לצרכי פלח שוק זה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully