וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רו"ח זיו: לא קיימת מדיניות ממשלתית חד משמעית בנוגע לתמיכה בביו-טכנולוגיה

צורי דאר

13.5.2003 / 11:45

השר אליעזר זנדברג בכנס ביוטכנולוגיה: הממשלה מודעת לחשיבות טיפוח הענף ופועלת להסדרת הכשלים הרגולטוריים, בעיקר דרך חוק המו"פ



"לא קיימת מדיניות ממשלתית מוצהרת וחד משמעית לתמיכה בענף הביוטכנולוגיה בישראל", כך אמר היום עו"ד שלמה זיו, שותף מנהל בפירמת רואי החשבון והייעוץ BDO זיו האפט, בכנס הפתיחה של שבוע הביוטכנולוגיה שנפתח היום בתל אביב.



רו"ח זיו אמר כי לצורך הצלחת ענף הביו-טק יש להגדיל באופן מיידי את תקציב המדען הראשי, לעודד פרויקטים משולבים עם משקיעים פרטיים כגון חממות ביו-טק, להקצות תקציבים למוסדות מחקר ולבתי חולים ולשנות את חוקי המס בישראל. פעילויות אלו, אמר זיו, יעודדו השקעות בישראל בכלל ובתחום הביו-טק בישראל בפרט.



עוד אמר זיו כי בב-BDO זיו האפט מאמינים שעד הרבעון הרביעי של 2003 ותחילת 2004, תירשם פריצת דרך משמעותית בפיתוח שבבי DNA ופיתוח תרופות.



שר המדע והטכנולוגיה, אליעזר זנדברג, אמר כי הממשלה מודעת לחשיבות שיש בטיפוח ענף הביו-טק ואף הזכיר כי בשנה שעברה הוקצו מטעם הממשלה 50 מיליון שקל לטיפוח ענף זה. זנדברג אמר כי הממשלה מטפלת כיום בכשלים הרגולטוריים העומדים בפני טיפוח ענף הביו-טק בישראל, והדגיש את חשיבותו של חוק המו"פ בעניין זה.



זנדברג אמר ל-TheMarker כי יש ליצור תנאים שחלק ניכר מהמו"פ, גם אם לא כולו, יעבור דרך מדינת ישראל. כמו כן אמר זנדברג שמן הראוי להתמקד בתחומים שתעשיית מדעי החיים בישראל טובה בהם כגון מכשור רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully