וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוקו שילובים ממשיכה לצמוח: גידול של 12% בהכנסות; הרווח הנקי זינק ב-82% ל-4.2 מ' ש'

גולן פרידנפלד

13.5.2003 / 12:34

הרווח התפעולי כמעט והוכפל - הסתכם בכ-9.2 מ' ש' ברבעון הראשון; תזרים המזומנים היה שלילי והסתכם ב-5.2 מ' ש'; סמנכ"ל הכספים: החברה תייצר מזומנים ברבעונים הקרובים



חברת זוקו שילובים ממשיכה לקטוף את פירות המיזוג גם ברבעון הראשון של השנה. השיפור ניכר הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה, אך מנגד רושמת החברה הרעה בתזרים המזומנים שלה. החברה הציגה צמיחה של 12% בהכנסותיה שהסתכמו ב-107 מיליון שקל, ורווח נקי של 4.2 מיליון שקל - המהווה זינוק של 82% לעומת הרווח הנקי שנרשם ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה גדל ב-96% והסתכם ברבעון הראשון בכ-9.2 מיליון שקל. הוצאות המימון של החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-2.9 מיליון שקל ומשקפות עלייה של 21% לעומת הוצאות המימון ברבעון המקביל.



מנגד, החברה מציגה תזרים שלילי מפעילות שוטפת שהסתכם ברבעון הראשון בכ-5.2 מיליון שקל וזאת בהשוואה לתזרים חיובי מפעילות שוטפת ברבעון המקביל בהיקף של 3.9 מיליון שקל. סמנכ"ל הכספים של החברה, שאול גלעד, ציין כי הירידה בתזרים המזומנים היא כתוצאה מהקטנת הזכאים והספקים של החברה ברבעון עקב אי הוודאות ששררה במשק ברבעון זה. ברבעונים הבאים אין לי ספק כי זוקו תחזור לייצר מזומנים שיופנו ברובם להחזר הלוואות. היקף ההתחייבויות של זוקו לבנקים לזמן קצר מסתכם בכ-75 מיליון שקל, וזאת לעומת מזומנים בהיקף של 2.2 מיליון שקל בלבד. הונה העצמי של זוקו מסתכם בכ-129.8 מיליון שקל והוא מהווה כ-46% מסך המאזן של החברה.



זוקו השלימה באפריל 2001 את עסקת המיזוג עם "החברה הישראלית לטרקטורים וציוד" (חילט), אשר היתה הנציגה בישראל של קטרפילר, אינגרסול ראנד, אינטרנשיונל ומלרו (יצרנית טרקטורוני בובקט). פעילותה של בובקט נמכרה לפני המיזוג שבמסגרתו נרכשה השליטה בחברת זוקו הציבורית על ידי החברה לטרקטורים, שהיא חברה פרטית בבעלותו של איש העסקים היהודי בריטי סר ברנרד שרייר. החברה לטרקטורים מחזיקה בזוקו בשיעור של 70% ויוסף סמירה מחזיק בכ-8.5% ממניותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully