וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס ומנורה יפתחו מערכת מחשוב ייחודית לניהול הטיפול בביטוחי משנה בחברות ביטוח

אלי דניאל

13.5.2003 / 15:10

הפתרון החדש עתיד לכסות את תחום ניהול ההסכמים של חברות הביטוח עם מבטחי המשנה; פיתוח המערכת צפוי להסתיים עד סוף שנת 2003



חברת התוכנה ספיאנס , הנמנית על קבוצת פורמולה , וחברת הביטוח מנורה , החלו בפיתוח מערכת מחשוב ייחודית המיועדת לניהול הטיפול בביטוחי המשנה בחברת הביטוח. שתי החברות הישראליות מעריכות כי פיתוח המערכת בחברת הביטוח עתיד לשדרג את פעילותה מול מבטחי המשנה בעולם וזאת בנוסף לתרומה הצפויה לחיסכון בעלויות התפעול שלה.



הטיפול בביטוחי המשנה מורכב ומסובך בשל מורכבות ההסכמים והתקנים העולמיים בתחום מחד, ודרישות הפיקוח על הביטוח מאידך. לפיכך, שתי החברות מתכוונות לגבש פתרון שיתבסס על הניסיון והידע הקיימים שבידיהן בשילוב עם דרישות השוק.



כך, הפתרון החדש עתיד לכסות את תחום ניהול ההסכמים של חברת הביטוח עם מבטחי המשנה (חוזי ופקולטטיווי), כמו גם תחומים נוספים ובהם: חישוב ביטוחי המשנה ברמת הפוליסות, תביעות משולמות ותביעות תלויות, התחשבנות עם מבטחי המשנה (ישירות או באמצעות מתווכים), ניהול חשבונות כספיים ומעקב גביה מול מבטחי המשנה והפקת דו"חות וניתוחים סטטיסטיים ואקטואריים. המוצר החדש, אשר פיתוחו עתיד להסתיים עד סוף שנת 2003, יתווסף למשפחת מוצרי הביטוח של ספיאנס בתחומי ביטוח חיים ואלמנטרי.



ספיאנס סיימה את שנת 2002 עם הכנסות של כ-64.8 מיליון דולר - גידול של כ-2% בהשוואה להכנסות שנת 2001. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד נקי של כ-5.2 מיליון דולר, שיפור בהשוואה להפסד של כ-18 מיליון דולר עמו היא סיימה את שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully