וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרון תפרה רווח רבעוני של מיליון דולר - מעל תחזיות ההנהלה

אלי דניאל

13.5.2003 / 16:04

ההכנסות גדלו ב-5% לכ-42.4 מיליון דולר; עלייה של כ-19% ברווח התפעולי; נמשכת הירידה בהיקף החובות לבנקים; ההכנסות ורווחי הרבעון הנוכחי יעלו על הרבעון הראשון

חברת תפרון הישראלית, אשר מתמחה בהלבשה תחתונה בשיטת ה"אל תפר" ונמצאת בשליטת חברת מאקפל , מדווחת היום על גידול של כ-5% בשורת ההכנסות שלה, בשעה שאלה צמחו לכ-42.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-40.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2002 נרשמה ירידה בשיעור של כ-16% בהכנסותיה של תפרון.

מבחינה תפעולית נרשם שיפור בביצועי החברה כאשר הרווח התפעולי צמח בשיעור של כ-19% לכ-3.3 מיליון דולר. שיעור הרווח התפעולי עלה מרמה של כ-6.8% לרמה של כ-7.7%. בשורה התחתונה מציגה החברה רווח נקי של כמיליון דולר או 8 סנט למניה, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-18.2 מיליון דולר או 1.46 דולר למניה שהראתה תפרון ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון רשמה תפרון תזרים מזומנים חיובי של 1.2 מיליון דולר מפעילותה השוטפת, וכתוצאה מכך היא סיימה את הרבעון הראשון כשבקופתה מזומנים ושווה מזומנים בהיקף של כ-5.9 מיליון דולר. ההון העצמי של תפרון הגיע לכ-41.1 מיליון דולר - 22% מהמאזן.

נתון חיובי נוסף העולה מדו"חות החברה - המשך הקיטון בחובותיה. כך, החוב השוטף לבנקים מסתכם בכ-15.6 מיליון דולר ואילו החובות לזמן ארוך לתאגידים בנקאיים צומצם לכ-58.8 מיליון דולר.

יוס שירן, מנכ"ל החברה, ציין בתגובה לדו"חות: "כפי שדיווחנו ברבעון הקודם, ציפינו להציג ברבעון הראשון מכירות שיהיו מעט יותר גבוהות מהמכירות ברבעון המקביל, כאשר השורה התחתונה היתה אמורה להיות פחות או יותר מאוזנת. לשמחתנו, השגנו רווח של מיליון דולר לצד שיפור ברווח התפעולי".

לדברי שירן, "במהלך הרבעון הראשון החלה החברה בהעברת פעילות הייצור של חטיבת Alba Consumer למתקני הייצור בישראל, והעברה זו תושלם במהלך הרבעון הנוכחי. מהלך זה הוביל לחיסכון שהוכר כבר ברבעון הראשון של השנה, וכפי שהערכנו בעבר, עם השלמת הארגון מחדש, צפוי חיסכון של כ-6 מיליון דולר לשנה".

שירן מסר עוד כי "החברה מצפה להראות ברבעון השני של השנה התאוששות במכירותיה וברווחיה, בהשוואה לרבעון הראשון, וזאת למרות שהשורה העליונה אינה צפויה לחזור לרמתה ברבעון השני של שנת 2002. במבט קדימה, אנחנו צופים המשך הגידול בהכנסות וברווחים במחצית השנייה של השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully