וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מימן לוועדת יצחקי: "השלמת החקיקה הרגולטורית מבטיחה השקעות חדשות לערוץ 10"

TheMarker

13.5.2003 / 18:54

מימן: "שעה שאחרים הפיצו בתקשורת תמונה מופרכת באשר לסיכויי ערוץ 10, ניהלנו מו"מ עם גורמים מהארץ ומחו"ל. עם חלקם כבר הגענו לשלב הסיכומים"



יוסי מימן, נשיא קבוצת "מרחב" ויו"ר "ישראל 10", נפגש היום עם חברי ועדת יצחקי, והציג בפניהם את תמונת המצב בנושא עתידו של ערוץ 10.



לדברי מימן, "בשעה שאחרים הפיצו בתקשורת תמונה מופרכת באשר לסיכויי ערוץ 10, ניהלנו מו"מ שקט וענייני עם מספר גורמים מהארץ ומחו"ל. עם חלקם כבר הגענו לשלב הסיכומים עם אחרים התקדמנו מאוד. ברור שכולם ממתינים לחקיקת השינוי הרגולטורי המובטח".



מימן ציין כי המגעים המתקיימים אינם מוגבלים לקבוצות אשר הוזכרו בתקשורת, וזאת הן באשר לגורמים רלוונטיים מהארץ והן מחוץ.



בפנותו לחברי הוועדה, אמר מימן כי הוא משוכנע שלאחר חקיקת השינויים הרגולטוריים המתבקשים, לצד החלטתו לשאת אישית במרבית חובות הערוץ ולהזרים מימון נוסף מכספו - יוכל להציג "חבילה" של משקיעים שיכניסו מימון נוסף, דבר שישכנע את גורמי המימון הבנקאיים לשוב ולתרום להצלחת הערוץ.



מימן חזר והדגיש כי לאחר שהשקיע בערוץ כ-300 מיליון שקל, לא ביקש ואינו מבקש ולו אגורה שחוקה אחת מהקופה הציבורית. "אני רואה בנכונות ועדת השרים בראשות שר המשפטים לפיד, ועדת המנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה אביגדור יצחקי, וועדת הכלכלה של הכנסת בראשות ח"כ שלום שמחון, לדון בנושא בחיוב ? משום הצבעת אמון בחיוניות התחרות בטלוויזיה המסחרית בישראל".



בסיום דבריו, אמר מימן לוועדה כי, "כל זה קרה תוך חודשים בודדים, ואני משוכנע שהתנופה תימשך באותו קצב דרמטי מרגע שנשלים את מהלך השיקום ובית המשפט יסכים להוציא את הערוץ מהקפאת הליכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully