וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנגדים במבטחים לעסקת אי.די.בי יפנו לייעוץ משפטי שימומן ע"י הקרן

אמיר טייג

13.5.2003 / 19:21

שמואל אביטל: פעלנו בשקיפות יתרה - לא הסתרנו כלום מהדירקטורים; רן ארז: שלושה דירקטורים חדשים שאינם בקיאים בנושא הצביעו בעד העסקה



"נתייעץ עם עורך דין שאין לו קשר לעסקה, ונחליט כיצד להמשיך את המאבק נגד החלטת הדירקטוריון", כך אומר רן ארז, חבר דירקטוריון מבטחים הוותיקה ויו"ר ארגון המורים העל יסודיים. "אנחנו לא נגד העסקה באופן כללי, אך רמת הבטוחות שמעמידים רוכשי אי.די.בי אינה מספקת להערכתי, ומעמידה את כספי העמיתים בסיכון רב. כל העומד נגד עינינו הוא טובת העמיתים בלבד", אומר ארז בתגובה לאישור מתן האשראי ע"י דירקטוריון הקרן.



בתגובה אומר שמואל אביטל, יו"ר דירקטוריון הקרן ומוליך הקו שתמך בעסקה, כי כחלק מאישור העסקה, הוחלט להעמיד מימון לכל דירקטור ודירקטור שיבחר לקבל ייעוץ משפטי או כלכלי נוסף בנוגע לכדאיות העסקה ומעמדם המשפטי של הדירקטורים נוכח אישורה. "המימון יינתך לכל דירקטור, גם אם יבחר לעשות בו שימוש כדי לתקוף את העסקה", אומר אביטל.



"אנחנו פעלנו בשקיפות יתרה, לא הסתרנו כלום מעיני הדירקטורים, צר לי שאנשים מקרב הדירקטוריון ליוו את התהליך הארוך של אישור התוכנית בהתבטאויות לא ראויות", אומר אביטל. עוד מדגיש אביטל כי החלטה זו של הדירקטוריון היום לא היתה מחויבת על פי החוק, מאחר שההשקעה כבר אושרה בוועדת ההשקעות של הקרן. "דר' יוסף גרוס, מומחה לחוק החברות, היה נוכח בדיון ואישר נקודה זו בפני הדירקטוריון", אומר אביטל.



ארז מתאר את הישיבה היום כישיבה קשה מאוד במהלכה עלו הטונים מספר פעמים. ארז מציין כי מבין הדירקטורים שהתנגדו להחלטה, אחדים ביקשו ייעוץ כלכלי נוסף עוד לפני ההצבעה. "אביטל סירב להעמיד ייעוץ זה ולדחות את ההכרעה", אמר ארז, אך ציין כי לאחר קבלת ההחלטה הסכים אביטל לממן ייעוץ נוסף. עוד מציין ארז כי שלושה מבין 15 הדירקטורים שלקחו חלק בהצבעה, היו דירקטורים חדשים שלא לקחו חלק בדיוני העבר ולא היו בקיאים בנושא. כל שלושת הדירקטורים האלו הצביעו בעד העסקה, אומר ארז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully