וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוויטי 1 תגייס כ-48.7 מיליון דולר

אלי דניאל

14.5.2003 / 9:54

במסגרת הנפקה ציבורית של 3 מיליון מניות; את ההנפקה יוביל דויטשה בנק; החברה מתכוונת להשתמש במוזמנים שייכנסו לקופתה לצרכיה השוטפים, לרבות החזר חובות ורכישת מרכזים מסחריים

חברת הנדל"ן המניב אקוויטי 1, הנמצאת בשליטת גזית גלוב ( גלוב: ת"א) הישראלית, הודיעה הבוקר על ביצוע הנפקת מניות לציבור במסגרתה היא גייסה 48.7 מיליון דולר, נטו (לאחר הוצאות הנפקה ועמלות).

אקוויטי 1 הגיעה להסכמה עם דויטשה בנק, ולפיה הבנק הגרמני יוביל את ההנפקה במסגרתה יוצעו לציבור 3 מיליון מניות. הנפקת מניות זו הובטחה בחיתום ע"י דויטשה בנק בטוחות, ולחברה זו ניתנה אף האופציה לרכוש עד 450 אלף מניות נוספות של החברה במקרה של ביקוש יתר. הבנק הגרמני אמור להעביר לידי החברה את התמורה הכספית ב-19 במאי 2003. כמו כן, בתוך תרופה של כחודש ימים אמור דויטשה בנק להודיע לאקוויטי 1 באם הוא בוחר לממש את האופציה שניתנה לו.

גזית גלוב, אשר מחזיקה כיום במישרין ובעקיפין, בכ-44% מהון המניות של אקוויטי 1, עתידה לרשום רווח הון של כ-18 מיליון של בגין ההנפקה הנוכחית. במידה ודויטשה בנק יממש את האופציה, יגדל הרווח אותו תרשום גזית גלוב למעט יותר מ-20 מיליון שקל. גזית גלוב, אשר ההנפקה דיללה את שיעור החזקתה באקוויטי 1 לכ-41.9%, תרשום את רווח ההון שיווצר לה בדו"חות הרבעון השני של השנה.

אקוויטי 1 מתעתדת להשתמש במזומנים שייכנסו לקופתה לצרכיה השוטפים - החזר חובות שוטפים, המשך הפיתוח העסקי ורכישתם של מרכזים מסחריים נוספים.

אקוויטי 1 רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח נקי של 12.3 מיליון דולר, ירידה של בהשוואה לרווח של 13.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסותיה של החברה האמריקאית ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ב-38.6 מיליון דולר, עלייה של כ-50% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully