וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזקט חתמה על עסקה עם שלושה מפעילי סלולר גדולים בהיקף של כמה מיליוני דולרים

יובל דרור

14.5.2003 / 10:28

החברה הישראלית חתמה על עסקה להפעלת ניסוי שדה שבמסגרתה החלו שלושת המפעילים לבחון מערכת תמחור וגבייה שפיתחה החברה, המיועדת למנויים במסלול "תשלום מראש"



חברת אקזקט (Xacct) הישראלית, המספקת פתרונות של ניהול רשתות נתונים לספקי שירותי תקשורת, חתמה על עסקה להפעלת ניסוי שדה עם שלושה מפעילי סלולר גדולים, שבמסגרתה החלו שלושת המפעילים לבחון מערכת תמחור וגבייה שפיתחה החברה, המיועדת למנויים במסלול "תשלום מראש".



העסקה נחתמה למשך שנה אחת עם כל אחד מהמפעילים, ובעבור התקנת המערכת קיבלה אקזקט כמה מיליוני דולרים. אם יצליחו ניסויי השדה והחברות יטמיעו את המערכת, תקבל אקזקט גם תמלוגים. אחד המפעילים הוא חברת וודאפון אירלנד, מפעיל נוסף פועל באירופה אף הוא, והשלישי פועל באזור אסיה פסיפיק.



המערכת החדשה, Charging Control Node XACCT, מאפשרת למפעילי רשתות סלולריות לספק למנויי ה"תשלום מראש" שירותי ערך מוסף דוגמת MMS, משחקים, אפשרויות צלצול, וידיאו ושירותי מידע - בחשבון חיוב אחד. המערכת מתמחרת בזמן אמת את השירות המבוקש, מוודאת את ביצועו ומודיעה למנוי כשהוא מתקרב לסיום החבילה שרכש.



"שירות ה'תשלום מראש' הוא המודל העסקי הדומיננטי לשירותים סלולריים באירופה, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית", אמר ג'ייסון בריגס מחברת המחקר יאנקי גרופ. "מפעילים זקוקים לפתרון המרחיב את מודל הגבייה במסלול 'תשלום מראש' לשירותי נתונים סלולריים כדי להגדיל, בתוך זמן קצר, את ההכנסה הממוצעת ממשתמש".



סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי באקזקט, אניל אוברוי, אמר: "כדי שמפעילי רשתות יוכלו להציע מערכות תמחור מגוונות בעבור שירותי נתונים של הדור הבא, הם זקוקים ליכולת לזהות את אופן השימוש של המנוי ולוודא העברה מוצלחת של התוכן, לפני שיגבו תשלום בעבור השירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully