וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: טוקיו עלתה ב-0.7% לשיא של 5 שבועות בהובלת מניית סוני

רן דוידוב

14.5.2003 / 10:26

החברה נכנסת לשוק קונסולות המשחקים הידניות - מנייתה עלתה בכ-3%; הקבינט היפאני צפוי להודיע על צעדים חדשים לאישוש שוק המניות; סינגפור מאבדת 1.1% בעקבות התפרצות מחודשת של מקרי סארס



מדד ניקיי בטוקיו עלה הלילה ב-0.7% לשיא של חמישה שבועות בהובלת סוני, שהודיעה על השקת קונסולת משחקים ידנית חדשה. לאחר סיום המסחר בטוקיו צפוי הקבינט היפאני להודיע על צעדים חדשים לאישוש שוק המניות. בקוריאה איבד מדד טופיקס 0.7% בהובלת מניות היצואניות בשל שביתת נהגי משאיות המאיימת לעכב שיגור משלוחים ולהשבית קווי ייצור. בורסת סינגפור איבדה 1.1% בעקבות גילוי מקרי סארס חדשים.



ענקית האלקטרוניקה סוני זינקה בכ-3% לאחר שיצרנית קונסולת ה"פלייסטיישן" הודיעה על כניסתה לשוק קונסולות משחקי הווידיאו הידניות בו תתחרה ב"גיימבוי" של נינטנדו.



נשיא ומנכ"ל סוני, קן קוטאראגי, כינה את ה-PSP "הווקמן של המאה ה-21". "ממש כפי שה"פלייסטיישן" וה"פלייסטיישן 2" חוללו מהפכה בבידור הביתי הממוחשב, אנו מקווים להפוך לכוח המניע החדש בתחום פלטפורמת הבידור הניידת", הוסיף קוטאראגי.



מניית נינטנדו הגיבה על הידיעה בנפילה של כ-10% בשל החשש שה-PSP ינגוס באופן משמעותי בנתח השוק של נינטנדו המפיקה את מרבית הכנסותיה משוק הקונסולות הידניות.



בסינגפור נסוג מדד סטרייט טיימס ב-1.1%, בהובלת מניות בלו צ'יפ כסינגפור איירליינס, לאחר שהתקוות כי מגפת הסארס תיבלם ספגו מכה קשה בעקבות דיווחים על מקרים חדשים של חולים בנגיף. בשבועיים האחרונים עלה המדד ב-6.6% על רקע התקווה כי סינגפור מנצחת במאבקה בנגיף הקטלני והציפייה כי ארגון הבריאות העולמי יסיר את שם המדינה מרשימת האיזורים הנגועים בסארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully